Viral έχει γίνει το μήνυμα πελάτη καταστήματος που στην παραγγελία του για διανομή στο σπίτι του ζητά κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο.
Αν και τις περισσότερες φορές ακούμε για πελάτες που διαμαρτύρονται για καθυστέρησή της παραγγελίας τους όντας ανυπόμονοι, ο συγκεκριμένος προκαταβολικά ζητά ο διανομέας να «πάρει το χρόνο του», καθώς όπως αναφέρει προέχει η ασφάλειά του.
Συγκεκριμένα γράφει «να μη βιαστεί ο ντελιβεράς, προέχει η ασφάλειά του».

Με αφορμή ωστόσο την όμορφη αυτή κίνηση στα σχόλια αναφέρονται άλλες περιπτώσεις που δεν επιδεικνύεται ο απαιτούμενος σεβασμός προς τον κόπο των διανομέων και χωρίς αντίληψη των δυσκολιών κινδύνων που αντιμετωπίζουν.
Χαρακτηριστικό είναι το σχόλιο με μία παραγγελία σε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη:
«Πριν κάνα 2-3 χρόνια είχαμε παραγγείλει με λιακάδα στη Θεσσαλονίκη και εντός 20 λεπτών έγινε κατακλυσμός. Όσοι θυμάστε εκείνη την περίοδο θα καταλάβετε. Παίρνω τηλέφωνο το μαγαζί και λέω παιδιά λόγω κακοκαιρίας καλύτερα να το ακυρώσουμε για το ντελιβερά γιατί όντως ήταν άκρως επικίνδυνος καιρός με αστραπές, ή τους λέω φέρτε την όταν τελειώσει και ας πάει και 1-2 ώρες. Απάντηση αφεντικού; Σιγά δεν έγινε κάτι μια χαρά θα έρθει το παιδί. Τους είπα ότι επιμένω σαν πελάτες να εξυπηρετηθώ αυστηρά μόνο εκτός βροχής αλλιώς θα πάρω το εφουντ να κάνει ακύρωση. Καμιά φορά τα αφεντικά είναι πρόβλημα».