Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με ενισχυμένο διεθνή χαρακτήρα η φετινή έκθεση Freskon στη Θεσσαλονίκη

Το μεγάλο «ραντεβού» του κλάδου φρέσκων φρούτων και λαχανικών - 275 εκθέτες από 22 χώρες και hosted buyers από 38 χώρες συναντώνται στη ΔΕΘ - Παράλληλα πραγματοποιείται και η έκθεση Logistics & Transports

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

Η FRESKON, η σημαντική συνάντηση παραγωγών, ομίλων του λιανεμπορίου και επαγγελματιών του κλάδου φρέσκων φρούτων και λαχανικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πραγματοποιείται φέτος με ακόμα πιο έντονο διεθνή χαρακτήρα από τις 10 έως τις 12 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα, θα διεξαχθεί και η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, μια έκθεση αφιερωμένη στον τομέα των logistics και των μεταφορών.

Τα εγκαίνια της FRESKON θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 10 Απριλίου στις 18:00, από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κώστα Τσιάρα, ενώ η αντίστοιχη τελετή για την «Logistics & Transports Thessaloniki EXPO», έχει οριστεί στις τρεις το μεσημέρι από τον αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κεντρικής Μακεδονίας, Νικόλαο Τζόλλα και τον Δήμαρχο της πόλης, Στέλιο Αγγελούδη, παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΘ ΑΕ, Δρ. Ιωάννη Τσάρα.

Η φετινή FRESKON

Η φετινή FRESKON θα φιλοξενήσει 275 εκθέτες από 22 χώρες σε έκταση 2.500 τ.μ., επισημαίνοντας τον διεθνή της χαρακτήρα. Παράλληλα, οι εκθέτες θα πραγματοποιήσουν πάνω από 2.000 ραντεβού με 136 αγοραστές από 38 χώρες και με δύο οργανωμένες αποστολές εμπορικών επισκεπτών από τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία.

Το παρών δίνουν επιχειρήσεις που ασχολούνται με φρέσκα φρούτα & λαχανικά, Βιολογικά προϊόντα, μηχανήµατα, υλικά συσκευασίας & τυποποίησης, εταιρείες  μεταφορών & logistics και εργαστήρια ποιοτικού ελέγχου.

Παράλληλα, για ένατη χρονιά, η ΔΕΘ-HELEXPO σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ διοργανώνει το FreshCon Market 2025, το οποίο θα φέρει σε επαφή επαγγελματίες του κλάδου με αγοραστές από 17 αλυσίδες σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Ευρώπη.

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις που θα επικεντρωθούν σε καινοτόμες καλλιέργειες και εμπορικές ευκαιρίες στον αγροτικό τομέα.

Η FRESKON προσφέρει στις επιχειρήσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών δυνητικούς νέους πελάτες και αγορές, διαχείριση των υφιστάμενων πελατών τους, διεθνοποίηση και δικτύωση. Αυτό επισήμανε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση της έκθεσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης. Παράλληλα τόνισε ότι το διεθνοποιημένο αποτύπωμα της έκθεσης μεγαλώνει συνεχώς και στο πλαίσιο αυτό το εκθεσιακό πρόγραμμα, “Freskon Greece” της ΔΕΘ-HELEXPO συμμετείχε πρόσφατα στη Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών, Fruit Attraction - São Paulo (από τις 25-27 Μαρτίου στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας).

Καθιερωμένη στη συνείδηση των ανθρώπων του κλάδου είναι η FRESKON, η οποία καταγράφει αυξημένη επισκεψιμότητα κάθε φορά, επισήμανε ο εκδότης του περιοδικού, «Φρουτονέα», κ. Παναγιώτης Ορφανός. Όπως είπε, η φετινή έκθεση  πραγματοποιείται σε μια δύσκολη συγκυρία για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών και ειδικότερα για τα πυρηνόκαρπα αλλά όχι μόνο, λόγω των πολλών προβλημάτων που δημιούργησαν στους παραγωγούς οι τελευταίες παγωνιές. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις παράλληλες εκδηλώσεις από τις οποίες θα προκύψουν στοιχεία για τις προοπτικές στις καλλιέργειες αχλαδιών, σύκου, λωτού κ.ά.

Η υπεύθυνη διοργάνωσης της FRESKOΝ, κα. Τόνια Νικολαΐδου, δήλωσε ότι στην έκθεση συμμετέχουν και 7 Περιφέρειες από όλη τη χώρα, ενώ σημαντική είναι η παρουσία της Πολωνίας με μεγάλες εταιρείες, καθώς και κορυφαίων Ιταλικών επιχειρήσεων συσκευασίας. Η κα. Νικολαΐδου τόνισε ότι συνολικά στο πλαίσιο των εκθέσεων FRESKON έχουν φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη πάνω από 1.500 διεθνείς αγοραστές, δημιουργώντας μεγάλες ευκαιρίες συνεργασίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου.

Η έκθεση Logistics and Transports

Η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, την οποία διοργανώνει η O.MIND CREATIVES, προσελκύει επιχειρήσεις και επαγγελματίες των εμπορευματικών μεταφορών, του εξαγωγικού εμπορίου και των logistics από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια, αλλά και από τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές, ενώ πλαισιώνεται από το συνεδριακό event LOGI.C (Logistics Conferences).

O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της O.MIND CREATIVES, κ. Θεόδωρος Δημητριάδης, σημείωσε πως η έκθεση αποτέλεσε ένα εκθεσιακό γεγονός που ζητούσε και ζητάει η αγορά, καθώς υπάρχει ανάγκη να καθιερωθεί στη Βόρεια Ελλάδα μια αυτόνομη εκθεσιακή διοργάνωση για τον κλάδο των logistics και των μεταφορών. Μάλιστα σημείωσε ότι οι περισσότερες εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα, όπως και το συνεχώς αναπτυσσόμενο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, 4 περιφερειακά λιμάνια και σιδηροδρομικές συνδέσεις με τα γειτονικά Βαλκάνια, που εάν λειτουργήσουν επαρκώς, θα μετατρέψουν την περιοχή σε εμπορευματικό και διαμετακομιστικό κόμβο. Στο περιεχόμενο του συνεδριακού event LOGI.C (Logistics Conferences), που πλαισιώνει την LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, αναφέρθηκε η κα. Μαίρη Ευθυμιάτου, υπεύθυνη διοργάνωσης του LOGI.C.

«Η ΔΕΘ-HELEXPO μπορεί να συνεργάζεται και να εισέρχεται σε δύσκολα μονοπάτια» υπογράμμισε στη συνέντευξη Τύπου ο Γενικός Διευθυντής της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Αλέξης Τσαξιρλής.

Χρήσιμα

Η είσοδος στη FRESKON είναι μόνο για επαγγελματίες και εμπορικούς επισκέπτες, ενώ το ωράριο τόσο της FRESKON, όσο και της LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO είναι την Πέμπτη 10 και την Παρασκευή 11 Απριλίου από τις 10:00-19:00, ενώ το Σάββατο 12 Απριλίου από τις 10:00-17:00.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ