Κατά τη διάρκεια των roadshows, παρουσιάζονται στους τοπικούς φορείς οι άξονες όπου δραστηριοποιείται η Marketing Greece και συγκεκριμένα η δημιουργία ενός παγκοσμίου επιπέδου website, η ανάπτυξη ηλεκτρονικών μέσων δικτύωσης, η οργάνωση της σχέση της εταιρείας με γραφεία δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές - στόχους, προκειμένου να εφαρμοστούν ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων. Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, στόχος της Marketing Greece A.E. είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της και μέσα από ένα υψηλής ποιότητας πλάνο πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει την χώρα μας ως ένα από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους παγκόσμια προορισμούς.
Αποκλειστικός χορηγός των roadshows είναι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.