Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ανοίγει ο δρόμος για νέα μαρίνα στον Θερμαϊκό - Σε ποιο σημείο (VIDEO)

Τι είπε ο δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη και πρόεδρος της ΠΕΔ/ΚΜ Ιγνάτιος Καϊτεζίδης για το πάρκινγκ στον σταθμό Μετρό της Νέας Ελβετίας

Για τη Μαρίνα της Πυλαίας, την αναβάθμιση του υπάρχοντος δρόμου στο υπό ανέγερση παιδιατρικό νοσοκομείο στο Φίλυρο, αλλά και για τη χρήση του Μετρό μίλησε ο δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη και πρόεδρος της ΠΕΔ/ΚΜ Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. 

Μιλώντας στη Βεργίνα Τηλεόραση είπε: 

«Η υπογραφή με την Όλγα Κεφαλογιάννη, της σύμβασης παραχώρησης των δικαιωμάτων χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας της Πυλαίας «σφράγισε» για το Δήμο μας το 2024. Άνοιξε ο δρόμος για να κάνουμε δημόσιο διεθνή διαγωνισμό για να έχουμε επενδυτικό ενδιαφέρον. Η υπουργός ήταν κατηγορηματική ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει άλλη χωροθετημένη μαρίνα σκαφών στον Θερμαϊκό...

Έχουμε 7 χλμ θάλασσα από τον Φοίνικα έως τα πράσινα Φανάρια. Η μαρίνα θα είναι μια πολύ σημαντική ποιοτική τουριστική υποδομή…Η προσπάθεια ήταν συνολική.

Όλοι μαζί στο δημοτικό συμβούλιο πετύχαμε ώστε να έχουμε δημοσιευμένο στο ΦΕΚ αυτά τα 7χλμ..Εχουμε το γενικό πολεοδομικό μας σχέδιο σε μια περιοχή που δεν είχε τίποτα μέχρι τότε, ήταν λίγο άναρχη η ανάπτυξή της..Προβλέπει όλες τις χρήσεις γης ώστε να δημιουργηθεί ένα υπερτοπικό πάρκο που να έχει αναψυχή, άθληση, εμπορικές χρήσεις, επιχειρηματικές  και θα «κουμπώνει» με την οραματική πρωτοβουλία του Α. ΤΖιτζικώστα και της ΠΚΜ για τη δημιουργία του ενιαίου παραλιακού μετώπου.

Το πρώτο βήμα είναι μαζί με το υπουργείο να κάνουμε διαγωνισμό για τον τεχνικό μας σύμβουλο..Θα υπάρχει μια ομάδα τεχνικών συμβούλων που θα διατυπώσει τους όρους του δημόσιου διαγωνισμού. Τεχνικοί σύμβουλοι εξειδικευμένοι σε θέματα παρόμοια και μετά θα κάνουμε δημόσιο διεθνή διαγωνισμό θεωρώντας ότι θα έρθουν τα επενδυτικά σχήματα». 

Παιδιατρικό νοσοκομείο: Ο δρόμος αναβαθμίζεται, ζητάμε μελέτη για απευθείας σύνδεση με τον Περιφερειακό

«Στη διακηρυγμένη υποχρέωση της πολιτείας να αναβαθμιστεί ο υπάρχον δρόμος, η πολιτεία ήταν απόλυτα συνεπής. Το έργο προχωρά, τους επόμενους μήνες θα παραδοθεί. Θα τελειώσει πολύ πριν το νοσοκομείο. Έχει αναβαθμιστεί ήδη η εικόνα του δρόμου που συνδέει τα Πεύκα με το νοσοκομείο, το Φίλυρο. Εκεί υπάρχει εργολάβος, είναι έργο 13 εκ. ευρώ που το πληρώνει το Υπουργείο Υποδομών.

Παράλληλα οι δήμαρχοι της περιοχής (Δανιηλίδης, Ασλανίδης κλπ) ζητήσαμε να μελετηθεί η δυνατότητα ενός δρόμου που να συνδέει απευθείας τον Περιφερειακό με το νοσοκομείο. Αυτό καθυστερεί από πλευράς ανάθεσης μελέτης. Δεν είμαστε σίγουροι πως αυτό θα μας δώσει έναν νέο δρόμο αλλά αξίζει να μελετηθεί» ανέφερε. 

Μετρό: Είχαμε κάνει συμφωνία 6 μηνών λειτουργίας του με ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ για να δούμε πώς αποτυπώνεται ο συγκοινωνιακός χάρτης.

«Για τη λειτουργία του Μετρό και τη χρήση του από τους δημότες μας, ακόμη δεν έχουμε σαφή εικόνα. Είχαμε κάνει συμφωνία 6 μηνών με ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ, λειτουργίας του μετρό για να δούμε πώς αποτυπώνεται ο συγκοινωνιακός χάρτης. Κρατάμε σημειώσεις και μεταφέρουμε στον ΟΣΕΘ κάθε αίτημα δημότη μας.

Στη γενική λογική ήταν οι γραμμές να πηγαίνουν στους πλησιέστερους σταθμούς του μετρό. Έτσι οι γραμμές του δήμου μας που έφταναν στη Βενιζέλου δε φτάνουν. Έχουν σπάσει στα δύο. Το ένα τμήμα πηγαίνει μέχρι τη Νέα Ελβετία και το άλλο μέχρι τη στάση του μετρό στο Σιντριβάνι. Από κει οι πολίτες μπορούν να μετεπιβιβάζονται. Υπάρχουν όμως αρρυθμίες. Το σπάσιμο των γραμμών οδήγησε σε μεγαλύτερη αναμονή στον ερχομό των λεωφορείων. Ήταν στο 10λεπτο-12λεπτο και πήγαμε στα 17 λεπτά περίπου. Το βλέπουμε. Ενδεχόμενα να αποφασιστεί να ενοποιηθούν πάλι οι γραμμές.

Υπήρξαν και ζητήματα στο Μετρό που όταν έφτανε το λεωφορείο στην ώρα του, είχαμε καθυστερήσεις και αναμονές στο μετρό. Εμείς θέλουμε ο συνδυασμός των Μέσων να οδηγεί σε καλύτερες συνθήκες ποιότητας μετακίνησης και σύντμηση του χρόνου μεταφοράς. Θέλω να υπάρχει υπομονή. Το παρακολουθούμε. Είμαστε σε περίοδο προσαρμογής.

Στο σταθμό στη Ν. Ελβετία υπάρχει τεράστιο θέμα πάρκινγκ. Υπάρχει ένα μικρότερος χώρος στάθμευσης. Τώρα η ανάδοχος εταιρεία ξεκινά την κατασκευή ενός ακόμα χώρου 400 θέσεων ώστε να υπάρξει ανακούφιση γιατί πολλά αυτοκίνητα είναι παρκαρισμένα πάνω στις διασταυρώσεις των δρόμων, σε πεζόδρομους, σε διαχωριστικές νησίδες.. Η παρουσία των τροχαίας συνεχής αλλά υπάρχει εκνευρισμός των κατοίκων που δεν βρίσκουν πού να παρκάρουν. Σιγά σιγά θα ομαλοποιείται η κατάσταση. Το μετρό σίγουρα είναι ένα πολύ ποιοτικό και σύγχρονο μέσον». 

Δείτε video: 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα για όλα ο ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη - Για να σηκώσει το Ευρωπαϊκό στο Παλατάκι
Ο «Δικέφαλος του Βορρά» ηττήθηκε με 72 - 65 με τραγικό ποσοστό στα τρίποντα και θα παλέψει στον δεύτερο τελικό στο PAOK Sports Arena για να σηκώσει...
Όλα για όλα ο ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη - Για να σηκώσει το Ευρωπαϊκό στο Παλατάκι