Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στα 2,8 δισ. ευρώ οι δαπάνες των καταναλωτών για αγορές ενδυμάτων

Ποσό μεγαλύτερο κατά 3,7% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος – Τα στοιχεία του ΣΕΠΕΕ

Συνολικά 2,8 δισ. ευρώ, δαπάνησαν οι καταναλωτές για αγορές ενδυμάτων στη χώρα μας το πρώτο 10μηνο φέτος (Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024), ποσό μεγαλύτερο κατά 3,7% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, ενώ την ίδια περίοδο, εξαγωγές και εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας ακολούθησαν φθίνουσα πορεία, όπως επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

Ειδικά για τον μήνα Οκτώβριο, καταγράφηκε σημαντική αύξηση κατά 14,4% των λιανικών πωλήσεων ενδυμάτων στην Ελλάδα, ενώ στον αντίποδα οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 9,5%, λόγω της συνεχιζόμενης μειωμένης ζήτησης στις διεθνείς αγορές.

«Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 ανήλθε σε 1,36 δισ. ευρώ, έναντι 1,56 δισ. ευρώ το 2023, με μείωση κατά 12,9%», σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕΕ και προσθέτει ότι οι εξαγωγές ενδυμάτων υποχώρησαν κατά 13,2%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 18,7% και του βαμβακιού κατά 5,1%.

Σε πτωτική πορεία κινήθηκαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας, υποχωρώντας κατά 3,3% στο πρώτο 10μηνο φέτος και έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, έχοντας διαμορφωθεί σε 2,76 δισ. ευρώ, από 2,87 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Όπως διευκρινίζει ο ΣΕΠΕΕ στην ανακοίνωσή του, η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 0,3% και στην κλωστοϋφαντουργία σε 11,5%.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλα για όλα ο ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη - Για να σηκώσει το Ευρωπαϊκό στο Παλατάκι
Ο «Δικέφαλος του Βορρά» ηττήθηκε με 72 - 65 με τραγικό ποσοστό στα τρίποντα και θα παλέψει στον δεύτερο τελικό στο PAOK Sports Arena για να σηκώσει...
Όλα για όλα ο ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη - Για να σηκώσει το Ευρωπαϊκό στο Παλατάκι