Αυξάνονται τα προβλήματα για τις παραδόσεις προϊόντων προς τους καταναλωτές, καθώς πλέον και μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ ανακοίνωσε μεγάλη καθυστέρηση για αγορές από το e-shop.
Ειδικότερα, το e-shop του σούπερ - μάρκετ Σκλαβενίτη «κράσαρε» μη αντέχοντας τον όγκο παραγγελιών, με την εταιρεία να εκδίδει ανακοίνωση ζητώντας υπομονή… επτά ημερών για όποιον επιλέξει την online παραγγελία.
Η εταιρεία αναφέρει ότι προσπαθεί να περιορίσει τον χρόνο αναμονής.
Όπως αναφέρει το σούπερ μάρκετ στην έκτακτη ανακοίνωσή του:
«Αγαπητοί μας Πελάτες,
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Σας ευχαριστούμε.»
