Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

62 «μαθητές» από 18 χώρες σε θερινό σχολείο marketing στη Θεσσαλονίκη

Υψηλού επιπέδου εκπαίδευση για επαγγελματίες της βιομηχανίας των συναντήσεων στη Θεσσαλονίκη

Το 32ο European Cities Marketing Summer School πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου 2018, ως αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών του Δήμου Θεσσαλονίκης που είναι μέλος του διεθνούς δικτύου της ECM και του Thessaloniki Convention Bureau.

Το European Cities Marketing (www.europeancitiesmarketing.com) είναι ένας μη κερδοσκοπικός πανευρωπαϊκός οργανισμός που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των επιδόσεων και των υπηρεσιών των ηγετικών πόλεων της Ευρώπης. To Summer School πραγματοποιείται κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη του δικτύου και αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο του επαγγελματικού τουρισμού να εξοικειωθούν με νέα εργαλεία marketing, γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για μια επιτυχημένη πορεία στα πεδία διοργάνωσης εκδηλώσεων, συνεδρίων και προώθησης του προορισμού.

Στο 32ο European Cities Marketing Thessaloniki Summer School συμμετείχαν 62 «μαθητές» από 18 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ και η Νότιος Αφρική. Διαλέξεις και εργαστήρια παρέδωσαν 17 υψηλού επιπέδου στελέχη της παγκόσμιας βιομηχανίας των συναντήσεων. Μεταξύ αυτών ο Διευθυντής του Convention Bureau της Βιέννης, πόλης που κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη φιλοξενίας συνεδρίων, η Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Τμήματος της ICCA (Διεθνής Σύνδεσμος Συνεδριακής Βιομηχανίας), ο Διευθυντής του Convention Bureau του Δουβλίνου, η Διευθύντρια Διαχειριστικής Λειτουργίας της IMEX (Διεθνής Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού) και εκπρόσωποι πολλών ιδιαίτερα σημαντικών ιδιωτικών επιχειρήσεων του κλάδου που δραστηριοποιούνται διεθνώς.  

Οι θεματικές των εισηγήσεων και τα workshops επιβεβαίωσαν την ραγδαία ανάπτυξη της βιομηχανίας των συναντήσεων παγκοσμίως, τη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων καθώς και την αναγκαιότητα της συνεργασίας όλων των τουριστικών φορέων των προορισμών για την εδραίωση τους στο συνεδριακό χάρτη.

Η πόλη της Θεσσαλονίκης κέρδισε τις εντυπώσεις. Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά, ότι η φιλοξενία διεθνών γεγονότων στην πόλη αποτελεί σημαντικό βήμα για την εδραίωση της θέσης της ως ένας προορισμός που διαθέτει ενδιαφέρουσες υποδομές, άψογους επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού και φιλόξενη ατμόσφαιρα.

Η Θεσσαλονίκη εκπροσωπήθηκε από το Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau,  μέλη του οποίου συνέβαλαν αποφασιστικά στην επιτυχία της διοργάνωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AstraZeneca: Άγριος καυγάς Γεροτζιάφα, Πολάκη – «Δε μπορώ να ακούω μπουρδολογία»
Με αφορμή την απόσυρση του εμβολίου και τη σχετική ανάρτηση που έκανε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Υγείας
AstraZeneca: Άγριος καυγάς Γεροτζιάφα, Πολάκη – «Δε μπορώ να ακούω μπουρδολογία»