Έκλεισε η συμφωνία μεταξύ της SWOT Hospitality και της Dimera, συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη, για την ανάληψη της διαχείρισης του Porto Carras από την ξενοδοχειακή εταιρεία των Γιώργου και Πάνου Κωνσταντινίδη και Στέλιου Κουτσιβίτη. Αν και οι τελικές υπογραφές δεν έχουν μπει ακόμα, η SWOT έχει ήδη αναλάβει τη λειτουργία του ιστορικού θερέτρου της Χαλκιδικής, ενώ έχει δημοσιεύσει και αγγελίες για εξεύρεση προσωπικού.
Το Porto Carras Grand Resort, που βρίσκεται κατά μήκος μιας αμμώδους παραλίας 9 χλμ. στη Σιθωνία της Χαλκιδικής, ανήκει από το 2020 στον Ιβάν Σαββίδη. Το συγκρότημα αποτελείται από τρία ξενοδοχεία πολυτελείας, το Μελίτων, το Σιθωνία και το Village Inn ενώ περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη ιδιωτική μαρίνα στη Βόρεια Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στα Βαλκάνια, γήπεδα γκολφ, καλαθοσφαίρισης, ποδοσφαίρου, ιππασίας και το κέντρο Spa και θαλασσοθεραπείας. Ωστόσο, από τα ξενοδοχεία λειτουργεί μόνο το Μελίτων, με 500 δωμάτια, και μια executive βίλα 245 τ.μ., καθώς τα υπόλοιπα κτίρια χρήζουν εκτεταμένης ανακαίνισης. Πέρυσι η Dimera Hospitality είχε ανακοινώσει ότι προτίθεται να προχωρήσει σε επενδύσεις, κάτι που όμως δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής, εκτός από κάποιες περιορισμένες παρεμβάσεις στον εξοπλισμό του Μελίτων και του οινοποιείου που περιλαμβάνεται στις εγκαταστάσεις του θερέτρου.
Το Πόρτο Καρράς χτίστηκε τη δεκαετία του 1970 από τον εφοπλιστή Ιωάννη Καρρά. Τον Ιούνιο του 2003 φιλοξένησε τη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατά την οποία παρουσιάστηκε το προσχέδιο του Ευρωπαϊκού Συντάγματος.
Τα επόμενα βήματα της SWOT Hospitality
Μια σειρά από ανοίγματα νέων ξενοδοχείων πρόκειται να κάνει φέτος η SWOT Hospitality. Όπως αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Πάνος Κωνσταντινίδης, σύντομα πρόκειται να ανοίξει το νέο πολυτελές boutique ξενοδοχείο 18 δωματίων στη οδό Βουκουρεστίου, στο κέντρο της Αθήνας. Πρόκειται για παλιό κτίριο γραφείων που ανήκει στην εταιρεία Valenci Venture 5 Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία, λιβανέζικων συμφερόντων, και θα μετατραπεί έπειτα από ριζική ανακατασκευή σε boutique hotel.
Επίσης, περί τα μέσα Ιουνίου πρόκειται να ανοίξει και το πρώην Civitel Olympic, το οποίο εκμισθώθηκε από το δίδυμο REDS – SWOT, για 25 χρόνια, με δικαίωμα παράτασης 10 ετών, από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Αυτήν τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες εκσυγχρονισμού του 4 αστέρων ξενοδοχείου, το οποίο αναμένεται να κάνει ένα soft opening το καλοκαίρι, με την πλήρη λειτουργία του να τοποθετείται τον Σεπτέμβριο.
«Η Αθήνα έχει πολύ μεγάλη ζήτηση τα τελευταία χρόνια και σε αυτό συμβάλλει και η είσοδος των μεγάλων ξενοδοχειακών brands, ειδικά στη Ριβιέρα. Η SWOT διαθέτει στο παραλιακό κομμάτι της Αττικής ένα μικρό ξενοδοχείο, το Glyfada Riviera και αναζητούμε και άλλα», αναφέρει ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης.
Φέτος η SWOT αναμένεται να λειτουργήσει και το JW Marriott Crete Resort & Spa, στο Μαράθι Χανίων, ιδιοκτησίας της εταιρείας εμπορίου ξυλείας Βασιλάκης Α.Ε., με 160 πολυτελή δωμάτια, ενώ όλες οι σουίτες και οι βίλες θα διαθέτουν ιδιωτική πισίνα ή τζακούζι.
Εν τω μεταξύ, προχωρούν οι εργασίες ανακαίνισης του Corfu Palace στην Κέρκυρα, ένα ξενοδοχείο το οποίο πέρασε πέρυσι στην ιδιοκτησία του Χένρι Χόλτερμαν, επικεφαλής της Reggeborgh Invest, και η SWOT Hospitality ανέλαβε το management. Η εμβληματική μονάδα θα λειτουργήσει εκ νέου το 2026, και μέχρι στιγμής προκρίνεται το σενάριο να μην τεθεί κάτω από κάποιο διεθνές brand, με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα πολύ αναγνωρίσιμο ξενοδοχείο.
Μια ακόμα νησιωτική άφιξη στο χαρτοφυλάκιο της SWOT αναμένεται του χρόνου. Πρόκειται για το Destination by Hyatt, στην Πάρο, ιδιοκτησίας της κατασκευαστικής εταιρείας Parostec, των Γιώργου Οικονομόπουλου και Γιώργου Καγκέλη. Το νέο ξενοδοχείο θα περιλαμβάνει 50 δωμάτια, εκ των οποίων τα 25 θα είναι Standard και τα υπόλοιπα 25 σουίτες. Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Hyatt κάτω από το συγκεκριμένο brand στην Ελλάδα.
Παράλληλα, η SWOT κάνει και το πρώτο της βήμα εκτός Ελλάδος, με το νέο AC Marriott στο Βελιγράδι, το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί τον Αύγουστο του 2026.
Τέλος, για το 2027 μετατίθεται η λειτουργία του Olvos Koufonisia, το οποίο η SWOT εκμίσθωσε από την Intracom Properties. Το Olvos πρόκειται για ένα brand που δημιούργησε η Swot και το οποίο έχει ήδη παρουσία σε Σαντορίνη, Μύκονο και Πόρτο Χέλι, με στόχο να αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.