Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τηλεφωνικό κέντρο από τον ΟΣΕΘ – Για το Σύστημα Συλλογής Κομίστρου

Νέα πρωτοβουλία από τον Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Μια νέα πρωτοβουλία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αναλαμβάνει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, ο ΟΣΕΘ οργανώνει τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των πολιτών σχετικά με το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) στην Π.Ε Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ αναφέρει:

Ο ΟΣΕΘ οργανώνει τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των πολιτών σχετικά με το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) στην Π.Ε Θεσσαλονίκης.

Για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, συντονιστείτε με τα social media και τις ανακοινώσεις της ανανεωμένης ιστοσελίδας του ΟΣΕΘ: oseth.com.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανατροπή με το τροχαίο σοκ στην Εγνατία: Πώς έγινε - «Δεν είδα τίποτα», είπε ο οδηγός
Ανατροπή με τις συνθήκες του σοκαριστικού τροχαίου - Το φορτηγό έπεσε στα ΙΧ χωρίς να προηγηθεί σύγκρουση
Ανατροπή με το τροχαίο σοκ στην Εγνατία: Πώς έγινε - «Δεν είδα τίποτα», είπε ο οδηγός