Μετά το σάλο που προκλήθηκε από την πολύωρη ταλαιπωρία επιβατών που ξεκίνησαν από τα Χανιά για να έρθουν Θεσσαλονίκη με πτήση της Ryanair, κάτι που έγινε μετά από 13 ώρες οδύσσειας, η εταιρεία ζήτησε συγνώμη προς τους επιβάτες (δείτε ΕΔΩ αναλυτικά).
Όπως αναφέρει η Ryanair για την πτήση FR 7777 από Χανιά προς Θεσσαλονίκη: «Η συγκεκριμένη πτήση από Χανιά προς Θεσσαλονίκη (11 Ιανουαρίου) έκανε εκτροπή προς το αεροδρόμιο της Αθήνας λόγω χιονιού στο αεροδρόμιο Μακεδονία, με αποτέλεσμα οι επιβάτες της πτήσης να μεταφερθούν στην Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία τους προκλήθηκε λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών η οποία ήταν πέρα από τον έλεγχο της.”