Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ακόμη ότι «δεν θα έχουμε καμία καθυστέρηση από εδώ και πέρα το χρονοδιάγραμμα τηρείται, το 2019 θα λειτουργήσει η βασική γραμμή και το 2020 θα δοθεί στους πολίτες και η γραμμή της Καλαμαριάς».
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα έργα στην υπόλοιπη Ελλάδα, ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε δρόμο υψηλών προδιαγραφών το νέο αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας ο οποίος παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία. «Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση» είπε και συμπλήρωσε: «Είναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε, επίσης, ότι στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δις ευρώ. «Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων (...) αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» τόνισε.
Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους. Όπως είπε, το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου. Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου , εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.