Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θ. Φορτσάκης: «Να συζητηθεί η πρόταση Τριανταφυλλίδη για δίδακτρα στα σχολεία»

Ο τομεάρχης Παιδείας και βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ.

Τη θέση ότι η πρόταση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη για δίδακτρα στα δημόσια σχολεία, πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν και να συζητηθεί, εξέφρασε ο τομεάρχης Παιδείας και βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ., Θόδωρος Φορτσάκης, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 FM.

«Είναι μια πρόταση που θα πρέπει να συζητηθεί διότι υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες ελληνικές οι οποίες πληρώνουν τεράστια ποσά σε φορείς οι οποίοι βρίσκονται έξω από τη δημόσια παιδεία», είπε ο κ. Φορτσάκης.

Κατά τον βουλευτή, από τη στιγμή που η παραπαιδεία είναι ένα φαινόμενο δεδομένο θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ενταχθεί στην κανονική δημόσια παιδεία, με βασικό στόχο τη δημιουργία ολοήμερων σχολείων. «Να μπορούσε να υπάρχει μια συνεργασία ανάμεσα στα δημόσια σχολεία και ιδιωτικούς φορείς [...] με προσφορά συγκεκριμένων επιλογών τις οποίες δεν μπορεί να προσφέρει το δημόσιο σχολείο», πρόσθεσε, λέγοντας ότι θα είναι λογικό πως πρέπει να υπάρχει ένα αντίτιμο για να επιτρέψει τη λειτουργία αυτών των προσφορών.

«Διάβασα την πρόταση από τις εφημερίδες και νομίζω ότι πρέπει να συζητηθεί» επανέλαβε και υπογράμμισε ότι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δημόσια σχολεία είναι η υποχρηματοδότηση, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι πόροι που διατίθενται για τη λειτουργία τους σπαταλώνται χωρίς προγραμματισμό και στόχευση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Scope Ratings: Τρία σενάρια για την εξέλιξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ
Η ανάλυση του γερμανικού οίκου πιστοληπτικής αξιολόγησης περιλαμβάνει σενάρια για δασμούς light, εμπορικό πόλεμο και βαθιά χρηματοπιστωτική κρίση
Scope Ratings: Τρία σενάρια για την εξέλιξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ
Μητσοτάκης για πραξικόπημα 21ης Απριλίου: Η ιστορική μνήμη μετατρέπεται σε ώριμη δύναμη
«Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος» τόνισε ο πρωθυπουργός
Μητσοτάκης για πραξικόπημα 21ης Απριλίου: Η ιστορική μνήμη μετατρέπεται σε ώριμη δύναμη