«Απόλυτο διασυρμό της ισονομίας» θεωρεί ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης την κατανομή των κονδυλίων για διαφημιστική προβολή των κομμάτων...
«Απόλυτο διασυρμό της ισονομίας» θεωρεί ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης την κατανομή των κονδυλίων για διαφημιστική προβολή των κομμάτων. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Θεοδωράκης δήλωσε ότι «το παλιό σύστημα ενωμένο -ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ- προσπαθεί να διαφυλάξει τα προνόμιά του και μοιράζει ως εξής τον τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο: ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ από 1,5 εκατομμύριο, ΠΑΣΟΚ: 570.000, Χρυσή Αυγή: 430.000, Ανεξάρτητοι Έλληνες: 320.000, Ποτάμι 140.000».
«Τα κόμματα εξουσίας … εκατομμύρια! Το Ποτάμι 140 χιλιάδες! Ο απόλυτος διασυρμός της ισονομίας», σχολίασε ο Στ. Θεοδωράκης. «Όσο περισσότερο διαφημίζονται, τόσο καταλαβαίνει ο κόσμος γιατί πρέπει να ψηφίσει το Ποτάμι. Τίποτα δεν ανακόπτει την ορμή μας. Ήρθε η ώρα να βγούμε μπροστά για να τα αλλάξουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε την χώρα».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Scope Ratings: Τρία σενάρια για την εξέλιξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ
Η ανάλυση του γερμανικού οίκου πιστοληπτικής αξιολόγησης περιλαμβάνει σενάρια για δασμούς light, εμπορικό πόλεμο και βαθιά χρηματοπιστωτική κρίση