Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ανακάλεσε τη μήνυση εις βάρος του Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου

Τι αναφέρει ο ίδιος ο υπάλληλος σε δήλωσή του.

Την ανάκληση της μήνυσης εις βάρος του Λευτέρη Αυγενάκη για το περιστατικό στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ζήτησε ο υπάλληλος του αεροδρομίου. 

Σύμφωνα με τη δικηγόρο του Ελένη Σαμαρειτάκη η οποία μίλησε στην ΕΡΤ, οι διαδικασίες για την ανάκληση κινήθηκαν από την Παρασκευή 12 Ιουλίου. 

Ο υπάλληλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα. Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη». 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ