Θεσσαλονίκη: Αυτά είναι τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα - Τι λένε τα 44.000 αιτήματα
Ογκώδη, εγκαταλελειμμένα ΙΧ, αποκατάσταση πεζοδρομίων τα βασικά προβλήματα στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη: Αυτά είναι τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα - Τι λένε τα 44.000 αιτήματα
Θεσσαλονίκη: Πάνω από 44.000 τα παράπονα προς το δήμο το 2024 – Ποιο είναι Νο1
Χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, προκειμένου να ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους
Θεσσαλονίκη: Πάνω από 44.000 τα παράπονα προς το δήμο το 2024 – Ποιο είναι Νο1
Θεσσαλονίκη: Ελαττωματικά προϊόντα και κούριερ απογοήτευσαν τους καταναλωτές
Τα τοπ παράπονα - καταγγελίες των καταναλωτών εν μέσω πανδημίας
Θεσσαλονίκη: Ελαττωματικά προϊόντα και κούριερ απογοήτευσαν τους καταναλωτές
Για ποια θέματα έκαναν καταγγελία το 2020 οι καταναλωτές στο ΚΕ.Π.ΚΑ.
Υποβλήθηκαν 606 καταγγελίες, 333 παράπονα, 1.736 ερωτήματα καταναλωτών
Για ποια θέματα έκαναν καταγγελία το 2020 οι καταναλωτές στο ΚΕ.Π.ΚΑ.
Πάνω από 1.100 τα παράπονα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο οκτάμηνο φέτος 333 καταγγελίες, 678 παράπονα και 168 ερωτήματα καταναλωτών
Πάνω από 1.100 τα παράπονα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Θεσσαλονίκη: Μειώθηκαν τα παράπονα πολιτών το α΄ εξάμηνο λόγω καραντίνας
Tο πρώτο εξάμηνο του 2020 μόλις δύο δημότες -και παρά την πανδημία- προχώρησαν στην καταγραφή 432 προβλημάτων
Θεσσαλονίκη: Μειώθηκαν τα παράπονα πολιτών το α΄ εξάμηνο λόγω καραντίνας
ΚΕ.Π.ΚΑ.: Το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών
Εντός του 2019 το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 675 καταγγελίες, 507 παράπονα και 1.719 ερωτήματα
ΚΕ.Π.ΚΑ.: Το 94,23% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών
Επανήλθε η «Ώρα του Δημότη» στο δήμο Σερρών
Ποια είναι τα βασικά παράπονα, αλλά και οι ιδέες που μεταφέρουν στο δήμαρχο οι πολίτες
Επανήλθε η «Ώρα του Δημότη» στο δήμο Σερρών
Αυξάνονται οι καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Tο ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος 246 καταγγελίες, 540 παράπονα, 204 ερωτήματα καταναλωτών
Αυξάνονται οι καταγγελίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Θεσσαλονίκη: Ποιο παράπονο έχουν οι τουρίστες από τα διαμερίσματα AirBnb
Τα παράπονα που εκφράζουν όσοι επιλέγουν ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης
Θεσσαλονίκη: Ποιο παράπονο έχουν οι τουρίστες από τα διαμερίσματα AirBnb
ΚΕΠΚΑ: Ποια θέματα αφορούσαν τα παράπονα και οι καταγγελίες του 2018
Με τη μεσολάβησή του οι καταναλωτές ωφελήθηκαν με το ποσό των 237 χιλιάδων ευρώ περίπου
ΚΕΠΚΑ: Ποια θέματα αφορούσαν τα παράπονα και οι καταγγελίες του 2018
Ταξίδεψε 530 μίλια για να δείρει την πελάτισσα που έκανε παράπονα!
Ένας ιδιοκτήτης online καταστήματος ταξίδεψε 530 μίλια για να δείρει μία γυναίκα που έκανε παράπονα επειδή άργησε η παραγγελία της!
Ταξίδεψε 530 μίλια για να δείρει την πελάτισσα που έκανε παράπονα!