Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Γιατί «κερδίζουν» οι αλυσίδες με φθηνά ρούχα - Έρχονται νέα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη

Δεκάδες καταστήματα Pepco και Sinsay έχουν ανοίξει σε σύντομο χρονικό διάστημα

Pepco και Sinsay, οι πολωνικές αλυσίδες με είδη ένδυσης, παιδιά και είδη διακόσμησης έχουν κερδίσει το ελληνικό κοινό με συνεχή ανάπτυξη στην αγορά από την ημέρα που έκαναν την «είσοδό» τους.

Με προσφορές ανά εποχή, καμπάνιες με χαμηλότερες τιμές, νέα φυσικά σημεία και συνέργειες, Pepco και Sinsay, ετοιμάζονται για τα επόμενα βήματα, εστιάζοντας το ενδιαφέρον τους στην ελληνική αγορά.

Οι δύο πολωνικοί όμιλοι, αμφότεροι εισηγμένοι στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας, επενδύουν στα φυσικά καταστήματα σε πιάτσες και αστικά κέντρα, ενώ δεν αρνούνται και τη συγκατοίκηση, όπως για παράδειγμα με τα Public ή στα retail parks της Trade Estates του ομίλου Fourlis. 

Είναι θέμα τιμής

Όπως δηλώνει στον ΟΤ, η Irena Todorova, Pepco Regional Marketing Manager, «οι χαμηλές τιμές εμπίπτουν σε μια στρατηγική επιλογή της Pepco, που είναι εξάλλου μια κατά βάση εκπτωτική εταιρεία λιανικής πώλησης. Διατηρώντας τις τιμές σταθερά χαμηλές, παραμένουμε πιστοί στον σκοπό μας να βοηθήσουμε τις οικογένειες σε όλη την Ευρώπη να έχουν πρόσβαση σε καθημερινά απαραίτητα και μοντέρνα προϊόντα χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα».

H αποτύπωση της συγκεκριμένης πολιτικής έρχεται στις οικονομικές καταστάσεις της ελληνικής θυγατρικής στο ΓΕΜΗ, σύμφωνα με τις οποίες το 2023 οι πωλήσεις της Pepco Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ ανήλθαν σε 9,99 εκατ. ευρώ έναντι 2,96 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα μικτά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε 3,35 εκατ. ευρώ, έναντι 1,17 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Ομοίως και η LPP Greece -με managing director τον Σωτήρη Σιγάλα και διαχειριστή τον Πολωνό Slawomir Loboda, αντιπρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου LPP- που συστάθηκε τον Ιούνιο του 2022 και έφερε στην ελληνική αγορά την πολωνική Sinsay, είδε τις πωλήσεις να βαίνουν την ανιούσα σε 6,31 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01/02/2023 έως 31/01/2024, από 108 χιλ. ευρώ το 2022.

Το πολωνικό… καλάθι του Έλληνα καταναλωτή

Η ακτινογραφία του μέσου καλαθιού του Έλληνα καταναλωτή περιλαμβάνει συνήθως ένα μείγμα καθημερινών οικογενειακών ειδών, όπως ρούχα για παιδιά και ενήλικες, είδη σπιτιού και εποχιακά διακοσμητικά προϊόντα.

Για την Pepco, οι Έλληνες αγοραστές είναι value-conscious, αναζητώντας συχνά τον συνδυασμό προσιτών τιμών και στυλ στις αγορές τους.

«Ο τυπικός αγοραστής μας», επισημαίνει η κα. Todorova «είναι ένας budget-savvy γονέας -συνήθως μια μητέρα- που θέλει να ντύσει καλά όλη την οικογένεια, να ανανεώσει το σπίτι και να διατηρήσει τον προϋπολογισμό εκεί που έχει υπολογίσει. Βλέπουμε επίσης έντονο ενδιαφέρον από νέους ενήλικες και διακοσμητές σπιτιών που έλκονται από τη μεγάλη γκάμα μοντέρνων, προσιτών διακοσμητικών προϊόντων σπιτιού. Αυτό που καθορίζει τους Έλληνες πελάτες είναι η τάση τους να πραγματοποιούν αγορές σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων σε μία επίσκεψη».

Η φυσική παρουσία, τα social media και το ηλεκτρονικό κατάστημα

Στην περίπτωση της έτερης πολωνικής αλυσίδας, Sinsay, η ψηφιακή της παρουσία προηγήθηκε της φυσικής της, καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις ξεκίνησαν το 2022 και στις αρχές του 2023 εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας Sinsay στην ελληνική αγορά, όχι όμως στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza.

Το 2024 αποτέλεσε ορόσημο για την πορεία της αλυσίδας, καθώς λάνσαρε το app της, όπως και το πρόγραμμα επιβράβευσης Sinsay Club, ακολουθώντας το μοντέλο των άλλων χωρών, που θέλει μια omni-channel στρατηγική, μαζί με παρουσία και σε μικρότερες πόλεις, εκτός των παραδοσιακών αστικών κέντρων.

Στην Pepco, σύμφωνα με την κα. Todorova, «διερευνούμε συνεχώς τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να υποστηρίξουν τα προϊόντα μας. Αν και δεν έχουμε συγκεκριμένες ανακοινώσεις να μοιραστούμε αυτήν τη στιγμή, παραμένουμε επικεντρωμένοι στην παροχή αξίας και ευκολίας στους πελάτες μας – είτε στο κατάστημα είτε μέσω μελλοντικών καινοτομιών». 

Η ανάπτυξη δεν σταματά

Τα επόμενα χρόνια Pepco και Sinsay σχεδιάζουν να επεκταθούν περαιτέρω στην Ελλάδα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της ελληνικής θυγατρικής του πολωνικού group που «τρέχει» τα Sinsay, στο τέλος Ιανουαρίου 2024 διέθετε 6 καταστήματα, ενώ τώρα μετρά 28 σημεία στο δίκτυό της.

Κατά την έναρξη της συνεργασίας με της Trade Estates, ο κ. Σιγάλας, Managing Director LPP Greece, είχε επισημάνει «το πλάνο ανάπτυξης των καταστημάτων Sinsay στην Ελλάδα. Στο εμπορικό πάρκο Smart Park και στα εμπορικά πάρκα Top Parks Πειραιώς και Πάτρας, στην Αργυρούπολη, στο εμπορικό συγκρότημα στην οδό Λέοντος (κοντά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης) – σ.σ. όπου ήδη λειτουργεί και Pepco – στους Αμπελόκηπους στη Θεσσαλονίκη». Η πορεία του σήματος μέσα στο 2025, αναμένεται να κρίνει και την έλευση και των υπόλοιπων brands του ομίλου LPP, όπως η αλυσίδα Reserved, με γυναικεία και αντρικά ενδύματα και αξεσουάρ.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Βλάσση, Pepco Expansion Manager Greece, «σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις, ώστε οι πελάτες να έχουν πρόσβαση στα προϊόντα μας και να απολαμβάνουν την εμπειρία λιανικής της Pepco. Επιπλέον, εστιάζουμε επίσης στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία αποδείχθηκαν πολύ δυναμικές αγορές για το brand μας. Καθώς οι τοποθεσίες που είναι κατάλληλες για την ιδέα μας είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν, προσαρμοζόμαστε στην Ελληνική Αγορά Ακινήτων (Real Estate) κάνοντας διάφορα έργα. Δημιουργούμε νέους προορισμούς λιανικής για τους πελάτες μας επενδύοντας σε νέες τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα».

Η Pepco κατάφερε να αντιμετωπίσει με επιτυχία την περιορισμένη διαθεσιμότητα τοποθεσιών. «Από τον Οκτώβριο του 2022 που ανοίξαμε το πρώτο μας κατάστημα, έχουμε φτάσει να λειτουργούμε 44 καταστήματα στην Ελλάδα», ανέφερε στον ΟΤ ο κ. Βλάσσης.

Πηγή: ot

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ