Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κυνήγι της εφορίας για Influencers: Οι πέντε κατηγορίες που μπαίνουν στο στόχαστρο

Σαρωτικοί έλεγχοι από τους Ράμπο της εφορίας και την ομάδα των social media της ΑΑΔΕ

Στην τσιμπίδα της εφορίας έχουν μπει και οι influencers, διότι πολλοί εξ αυτών διαφημίζουν, προβάλλουν μαγαζιά, προβάλουν προϊόντα και δεν τα δηλώνουν στην εφορία.

Έχει ξεκινήσει ένα «σκανάρισμα», σαρωτικοί έλεγχοι από τους Ράμπο της εφορίας, την ομάδα των social media της ΑΑΔΕ, που ελέγχει, κι αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.

Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να πάει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.

Βέβαια υπάρχουν και οι επαγγελματίες που λειτουργούν σωστά έχοντας ανοίξει βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και κατ’ επέκταση δεν πληρώνουν φόρο.

Άνθρωποι της αγοράς, επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.

  • NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδοςαπό 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
  • MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

Πηγή: ertnews.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πασχαλινό «Γεύμα Προσφοράς» από τα My market
Τα My market συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικά, τον θεσμό της οικογένειας, τα παιδιά και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες
Πασχαλινό «Γεύμα Προσφοράς» από τα My market