Καλά κρατάει η ισχυρή θέση που κατέχουν τα ελληνικά brands στα σούπερ μάρκετ καθώς σύμφωνα με την την έκθεση Brand Footprint 2024 της Kantar, που δημοσιοποιήθηκε αυτές τις ημέρες κατέχουν την πλειοψηφία στην σχετική λίστα. Μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το σήμα "Παπαδοπούλου" το οποίο κατάφερε να απομακρυνθεί και άλλο από την Coca- Cola η οποία βρισκόταν στην κορυφή έως το 2022.
Από τα συνολικά 50 προϊόντα της λίστας τα 35 έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα ανεξαρτήτως εάν παραμένουν σήμερα σε ελληνικά χέρια ή έχουν εξαγοραστεί από πολυεθνικές.
Διαβάστε περισσότερα για τα 50 ισχυρότερα brands στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ.