Θεσσαλονίκη: Τα παράπονα στο... Δήμο - Τα 5 βασικά αιτήματα στη γραμμή εξυπηρέτησης
Πάνω από 5.000 τηλεφωνήματα στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη: Τα παράπονα στο... Δήμο - Τα 5 βασικά αιτήματα στη γραμμή εξυπηρέτησης
Θεσσαλονίκη: 13.000 «ραβασάκια» για χρέη στο Δήμο - Πληρωμή και ηλεκτρονικά
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην ψηφιακή εποχή - Ηλεκτρονική πληρωμή οφειλών
Θεσσαλονίκη: 13.000 «ραβασάκια» για χρέη στο Δήμο - Πληρωμή και ηλεκτρονικά