Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ζητά συγγνώμη για το μπλακ άουτ η Crowdstrike - «Επιδιορθώθηκε το πρόβλημα»

«Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος

Συγγνώμη για τον πανικό που προκλήθηκε ζήτησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike Τζορτζ Κουρτς μιλώντας στο NBC. 

«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που προκαλέσαμε στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», δήλωσε. 

Παράλληλα ο κ. Κουρτς ανέφερε ότι όλα έγιναν λόγω ενός λάθους κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης της Crowdstrike, και ξεκαθάρισε ότι «γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα και το έχουμε επιλύσει». 

Σχετικά με το πότε αναμένεται να αρχίσουν να λειτουργούν τα συστήματα για τους χρήστες, τόνισε: 

«Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά είναι αποστολή μας... να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως».

Να αναφερθεί πως σύμφωνα με την παγκόσμια εταιρία ανάλυσης αερομεταφορών Cirium, για σήμερα είχαν προγραμματιστεί 110.000 εμπορικές πτήσεις, και έχουν ακυρωθεί οι 1.390. 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ