Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Τι θα αλλάξει ο Ζέρβας στο σύστημα στάθμευσης

Σταματάει την επέκταση στην Ε’ κοινότητα – Πού θα εφαρμοστεί ως έχει

Ο εκλεγμένος δήμαρχος, Κωνσταντίνος Ζέρβας, θα σταματήσει την επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην Ε’ Δημοτική Κοινότητα, όπως δήλωσε ο ίδιος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στην ΕΡΤ-3.

Μιλώντας για ένα από τα θέματα που είχαν απασχολήσει την πόλη στις δημοτικές εκλογές, ο Κ. Ζέρβας δήλωσε πως «την 1η Σεπτεμβρίου θα σταματήσω, θα κάνω ένα pause, σε οποιαδήποτε επέκταση του συστήματος στάθμευσης στην Ε’ κοινότητα». Μάλιστα, σημείωσε πως το υπάρχον σύστημα θα λειτουργήσει ως έχει στην Α' κοινότητα και σε μικρό τμήμα της Γ' κοινότητας, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών και εκεί.

Επιπλέον, ξεκαθάρισε πως όσον αφορά το Μετρό Θεσσαλονίκης και το Σταθμό Βενιζέλου το μοναδικό ζήτημα είναι να υπάρξει η καλύτερη δυνατή λύση, που δεν θα κοστίσει ούτε ένα ευρώ παραπάνω και δεν θα καθυστερήσει το έργο ούτε μία ημέρα παραπάνω.

Τέλος, άσκησε κριτική στην τωρινή διοίκηση του δήμου καθώς όπως είπε «άφησε το δήμο στον αυτόματο πιλότο», ενώ παράλληλα σημείωσε πως μιλούν για πεζοδρομήσεις ενώ «δεν έχουν βγάλει κιχ για τον ΟΑΣΘ».

Δείτε τις δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό της ΕΡΤ-3.

Για το σύστημα στάθμευσης στο Ε’ δημοτικό Διαμέρισμα: «Έχουμε μια απερχόμενη διοίκηση που νομίζω έχει το Δήμο στον αυτόματο πιλότο, ουσιαστικά παραπαίει. Εγώ ως δήμαρχος την 1η Σεπτεμβρίου θα σταματήσω, θα κάνω ένα pause, σε οποιαδήποτε επέκταση του συστήματος στάθμευσης στην Ε’ κοινότητα. Το σύστημα στάθμευσης, όπως είναι, θα παραμείνει στην πρώτη και σε μικρό τμήμα της τρίτης κοινότητας και βλέπουμε πως θα μεταβληθεί προς όφελος όλων».

Για το Μετρό και το Σταθμό Βενιζέλου: «Κοιτάμε μπροστά για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Το ζήτημα είναι ποια θα είναι η συντομότερη λύση, ποια θα είναι η λύση που δεν θα επιβαρύνει ούτε ένα ευρώ, ούτε μία ημέρα την ολοκλήρωση του έργου. Αυτή είναι η δική μου παρέμβαση για το Σταθμό Βενιζέλου».

Για τα σχέδια πεζοδρομήσεων στο κέντρο: «Το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητας) είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά προς το παρόν είναι επιστημονική Φαντασία. Δεν μπορώ να καταλάβω πως η διοίκηση Μπουτάρη επισπεύδει την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας όταν δεν έχει βγάλει κιχ για τον ΟΑΣΘ. Έχουμε την τεράστια ταλαιπωρία με τον ΟΑΣΘ και η διοίκηση ένα μήνα πριν να φύγει μιλάει για πεζοδρόμηση της Τσιμισκή».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ