Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρευνα: Σημαντική η ΔΕΘ για την πόλη λένε οι Θεσσαλονικείς

Θετική η εικόνα που έχουν καταναλωτές αλλά και επιχειρήσεις για τη Διεθνή Έκθεση

Θετική είναι η εικόνα των Θεσσαλονικέων αλλά και των επιχειρήσεων του νομού για την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, την οποία θεωρούν πολύ σημαντική ως θεσμό για την πόλη, σύμφωνα με τις απαντήσεις που δόθηκαν στις “ad-hoc” ερωτήσεις που τέθηκαν στο πλαίσιο του "Βαρόμετρου ΕΒΕΘ" (Σεπτέμβριος 2018).

Πιο συγκεκριμένα, το 40% των κατοίκων του Νομού Θεσσαλονίκης αξιολογούν θετικά τον θεσμό της ΔΕΘ όπως είναι σήμερα, σε σχέση με το 18% τον αξιολογούν αρνητικά. Για τις επιχειρήσεις τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 30% και 20%, ενώ το 44% τηρεί ουδέτερη στάση.

Περίπου 7 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι θεωρούν τη ΔΕΘ "Πολύ" (45%) ή "Αρκετά" (24%) σημαντική για την Θεσσαλονίκη, έναντι μόλις 12% που δηλώνουν ότι τη θεωρούν "Λίγο" (5%) ή "Καθόλου" (7%) σημαντική.

Σε ότι αφορά τις επιχειρήσεις το 67% θεωρούν το ΔΕΘ "Πολύ" (41%) ή "Αρκετά" (26%) σημαντική για την Θεσσαλονίκη, έναντι μόλις 17% που τη θεωρούν "Λίγο" (8%) ή "Καθόλου" (9%) σημαντική.

Αν συγκρίνουμε με τα ποσοστά σε αντίστοιχο ερώτημα που είχε τεθεί τον Σεπτέμβριο του 2014 φαίνεται ότι ο ρόλος της ΔΕΘ έχει αναβαθμιστεί σημαντικά στα μάτια των κατοίκων του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και των επιχειρήσεων κατά την τελευταία πενταετία.

Περίπου 30% των κατοίκων του Νομού Θεσσαλονίκης, δηλώνουν ότι επισκέφθηκαν φέτος τη ΔΕΘ, ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου 250.000 άτομα.

Ως βασικός λόγος επίσκεψης στη ΔΕΘ αναφέρεται η γενική περιήγηση στα περίπτερα των εκθετών (53%), και ακολουθούν η επίσκεψη σε συγκεκριμένο εκθέτη (15%), η παρακολούθηση κάποιας συναυλίας (15%) και η παρακολούθηση κάποιας εκδήλωσης, ομιλίας ή παρουσίασης (6%). Επίσης, περίπου 1 στις 5 επιχειρήσεις του Νομού δηλώνουν ότι έχουν συμμετάσχει κάποια στιγμή στο παρελθόν στη ΔΕΘ ως εκθέτης.

Σε σχέση με το μέλλον της ΔΕΘ η συντριπτική πλειοψηφία επιχειρήσεων και καταναλωτών διαφωνούν κάθετα με κατάργηση της ΔΕΘ.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο α΄αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ κ. Εμμανουήλ Βλαχογιάννης σχολίασε ότι δείχνουν πως ο θεσμός έχει μεγαλύτερη αποδοχή σε σχέση με το 2014 και αυτό οφείλεται στην πολύ καλή πορεία που είχε η έκθεση αυτά τα χρόνια. "Η προσπάθεια που καταβάλλεται δείχνει να αποδίδει και ως εικόνα σε καταναλωτές και επιχειρήσεις", τόνισε. 

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ