Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης στη Σουηδία

18 αποστολές στο εξωτερικό συμπλήρωσε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του δήμου Θεσσαλονίκης...

Τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία της  Σουηδίας, όπως το  Apollo Τourism, το Air Tours, η Tui Σκανδιναβίας, τουριστικοί πράκτορες  που ασχολούνται με corporate, mice και incentive tourism, επιχειρηματίες του τουρισμού και εκπρόσωποι της ελληνικής κοινότητας, δημοσιογράφοι και bloggers της Στοκχόλμης παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την εκδήλωση της «Διπλωματίας των Πόλεων», που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Βαλτικών χωρών, για την προβολή και προώθηση της Θεσσαλονίκης και συμμετείχαν στα επαγγελματικά ραντεβού που ακολούθησαν, την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018, στο ξενοδοχείο Scandic Anglais.

Με την «ενηλικίωση» της πρωτοβουλίας της «Διπλωματίας των πόλεων»,  που συμπλήρωσε έτσι 18 αποστολές στο εξωτερικό, υλοποιήθηκε η προσπάθεια  προσέγγισης μιας αγοράς  με σημαντική δυναμική.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περισσότεροι από 660.000  Σουηδοί επέλεξαν να επισκεφθούν την Ελλάδα το 2017, ενώ σε σύγκριση με το 2016 ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά 8,4%.

«Για εμάς είναι σημαντικό να προσελκύσουμε τουρίστες από τις σκανδιναβικές χώρες, καθώς αυτήν την στιγμή είναι πολύ χαμηλά τα νούμερα. Η πόλη μας όμως διαθέτει όλα τα εχέγγυα και τα χαρακτηριστικά για να διεκδικήσει μερίδιο αυτής της πολλά υποσχόμενης αγοράς» τόνισε είπε ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων και επικεφαλής της αποστολής, Σπύρος Πέγκας. «Τα πρώτα δείγματα της διάθεσης να εντάξουν στο πρόγραμμά τους τον προορισμό “Θεσσαλονίκη” έγιναν εμφανή από το ενδιαφέρον που έδειξαν οι μεγαλύτεροι Tour operators που συμμετείχαν στην εκδήλωση και στα επαγγελματικά ραντεβού» σημειώνει ο ίδιος, προσθέτοντας: «Ωστόσο χρειάζεται δουλειά στο κομμάτι των αεροπορικών συνδέσεων, το οποίο είναι από τα  πιο σημαντικά σε μια τέτοια προσπάθεια. Ελπιδοφόρο είναι το γεγονός ότι στην εκδήλωση παραβρέθηκε η Regional Key Accounts Manager της Aegean Airlines, Helena Popp».

Εκτός από τις συνέργειες για την ανάπτυξη του τουρισμού, εξίσου σημαντικές είναι και οι συνεργασίες σε επιχειρηματικό επίπεδο, όπως επισήμανε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO, Αναστάσιος Τζήκας. «Με την Σκανδιναβία δεν έχουμε εδώ και πολλά χρόνια τις επιχειρηματικές σχέσεις που θα έπρεπε. Γι’  αυτό η συγκεκριμένη εκδήλωση που εντάσσεται στη “Διπλωματία των Πόλεων”, αποτελεί μια σημαντική η πρωτοβουλία του Δήμου, που εμείς ως φορέας την υποστηρίζουμε και είναι συγχρόνως μια ευκαιρία για τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης να αναπτύξει ένα δίκτυο στη Σουηδία», σημείωσε ίδιος.

Το ραντεβού ανανεώθηκε για την Θεσσαλονίκη με την αρχισυντάκτρια του ‘’Elle’’ Σκανδιναβίας,  η οποία δήλωσε ενθουσιασμένη από τις δυνατότητες που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες  και συζήτησε  με τους εκπροσώπους του Δήμου το ενδεχόμενο διοργάνωσης press trip, με σκοπό την προώθηση της πόλης.  Αντίστοιχο ενδιαφέρον έδειξε και ο αρχισυντάκτης  του εξειδικευμένου στο χώρο του τουρισμού περιοδικό, ‘’Vagabond tourism’’.

Να σημειωθεί ότι στις αποστολές της  «Διπλωματίας των Πόλεων» τις οποίες διοργανώνει το τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, συμμετέχουν με δικά τους έξοδα  επαγγελματίες του τουρισμού, εκπρόσωποι φορέων, ξενοδόχοι, πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως και επαγγελματίες υγείας, επιχειρηματίες, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.

Την παρουσίαση της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε η υπεύθυνη της διοργάνωσης και στέλεχος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Μυταυτσή, η οποία αναφέρθηκε στην ιστορία και τον της πόλης, υπογραμμίζοντας την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά, τη ζωντάνια που της προσδίδουν οι φοιτητές, τη γαστρονομία και την προσωπικότητά της, καθώς και όλα τα στοιχεία που την καθιστούν μοναδική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ