Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Έρχονται σαρωτικές αλλαγές στον ΟΑΣΘ!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ αποκαλύπτει μια γεύση από αυτά που θα ακολουθήσουν

Του Γιώργου Καλλίνη

Ολοκληρώνεται από στιγμή σε στιγμή η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της πόλης, όπως τόνισε στο «typosthes.gr» ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, Ιωάννης Τσιωνάς και αναμένονται σαρωτικές αλλαγές.

Οι βασικές αναπροσαρμογές, οι οποίες θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες θα γίνουν πάνω στις γραμμές κορμού Νο 2, 3 και 8 οι οποίες συνδέουν τα δύο άκρα της πόλης, με σκοπό να προσομοιάζουν τις γραμμές του Μετρό. «Θα έχουμε δύο παράλληλες γραμμές, η μία Βασ. Όλγας –Τσιμισκή-Δικαστήρια-Κτελ και η άλλη θα καλύπτει την Εγνατία, από το ΙΚΕΑ μέχρι το σταθμό. Αυτές οι 2 γραμμές θα μοιάζουν με τις στάσεις του Μετρό, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχει κοινή εξυπηρέτηση στη περιοχή του ΙΚΕΑ όπου οι γραμμές τέμνονται, ενώ είμαστε και πολύ χαρούμενοι που επιτέλους θα εξυπηρετηθεί καλύτερα και η περιοχή από τα Δικαστήρια στα ΚΤΕΛ», εξηγεί ο κ. Τσιωνάς.

Ο στόχος αυτών των αλλαγών, σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά είναι η συχνότητα των λεωφορείων σε αυτούς τους παράλληλους άξονες να είναι πιο συχνή από την ισχύουσα, περίπου κάθε 10 λεπτά. «Τα συνολικά οχήματα που θα επηρεαστούν θα είναι 34 και οι αλλαγές θα ισχύσουν από την 1η Οκτώβρη. Νωρίτερα, θα υπάρξει μια καμπάνια ενημέρωσης για όλες τις αλλαγές, έτσι ώστε οι επιβάτες να είναι ενήμεροι και να μην ταλαιπωρηθούν», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος, τονίζοντας παράλληλα ότι θα πρέπει να υπάρχει υπομονή και κατανόηση από το επιβατικό κοινό, ειδικά τους πρώτους μήνες της εφαρμογής του νέου σχεδίου.

Συγκεκριμένα, για να μην επιβαρυνθούν από τις αλλαγές οι επιβάτες της γραμμής «3», θα υπάρξει υποστήριξη από το λεωφορείο «33», ενώ και οι στάσεις της γραμμής «5» θα αλλάξουν για να καλύψουν όλη την παραλιακή, αλλά και από την Όλγας προς την Εγνατία. «Οι επιβάτες πρέπει να θυμούνται ότι το συγκοινωνιακό σύστημα είναι φτιαγμένο για μια άλλη εποχή, είναι ένα αγκυλωμένο σύστημα. Είμαστε στην εποχή της έξυπνης διαχείρισης και το υπάρχον σύστημα πρέπει να αλλάξει ολόκληρο», σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά.

Οι αλλαγές στις στάσεις των λεωφορείων και η γενικότερη αναδιάταξη του στόλου και στις υπόλοιπες γραμμές, θα ολοκληρωθεί σε βάθος μηνών, ενώ όπως ξεκαθαρίζει ο κ. Τσιωνάς οι γενικότερες αλλαγές στο συγκοινωνιακό χάρτη θα διαρκέσουν περίπου 3 χρόνια. Τέλος, υπάρχουν σκέψεις και σχεδιασμοί για αλλαγές στις συγκοινωνίες στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αλλά ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.   

«Να συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμαριάς οι αλλαγές»

Να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμαριάς παρουσία του Προέδρου του ΟΣΕΘ Κώστα Αμπατζά και του Διευθύνοντα Συμβούλου Γιάννη Τσιωνά η πρόταση του ΟΣΕΘ για αλλαγή των συγκοινωνιακών γραμμών «5» και «33», που αφορούν τη μετακίνηση χιλιάδων Καλαμαριωτών ζήτησε με έγγραφό του (αρ. πρωτ. 30816/2018) ο επικεφαλής της ΡΕΚΚ Μανόλης Λαμτζίδης ενώ  παράλληλα ζήτησε  η δημοτική αρχή να οργανώσει δημόσια διαβούλευση ανοιχτή στο κοινό.

"Οι κυοφορούμενες αλλαγές αφορούν την καθημερινότητα των Καλαμαριωτών σε πολύ μεγάλο βαθμό και για το λόγο αυτό κρίνεται ζωτικό να συμμετάσχει στη διαβούλευση ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός κατοίκων του Δήμου", αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο κ. Λαμτζίδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ - Στον ΟΑΣΘ μόνο 50 λεωφορεία τα οποία θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, θα εξυπηρετούν τους πολίτες
Μεγάλη απεργία 24 ωρών: Ποιοι βάζουν λουκέτο - Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη