25

SEP
2018

Η δυσάρεστη έκπληξη και η έλλειψη πληροφόρησης

H «αφανής» κα. Easyjet και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

02 Dec 201720.05

Του Γιώργου Παπαδημητρίου

Την Πέμπτη που μας πέρασε, μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους επιβάτες που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με πτήσεις της Easyjet από τη Θεσσαλονική, καθώς η αεροπορική εταιρεία ακύρωσε αιφνιδίως όλα τα δρομολόγιά της προς κάθε προορισμό.

Η αιτία πίσω από αυτή την ενέργεια, όπως άφησαν εν τέλει να διαφανεί οι ιθύνοντες της Easyjet, ήταν το κλείσιμο του βασικού αεροδιαδρόμου απογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία», λόγω εργασιών συντήρησης. Όπως υποστηρίζουν κύκλοι της εταιρείας, ο βοηθητικός αεροδιάδρομος που χρησιμοποιείται πλέον ως κύριος αεροδιάδρομος προσαπογείωσης δεν πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλείας για την απογείωση των αεροσκαφών της. Πιο συγκεκριμένα, το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι ο «αναπληρωματικός» αεροδιάδρομος δεν είναι εξοπλισμένος με το σύστημα υποβοήθησης προσγείωσης που φέρει την ονομασία ILS. Οι επιβάτες των ακυρωθεισών πτήσεων (ή όσοι, τέλος πάντων, εξ αυτών το επιθυμούσαν) μεταφέρθηκαν στην Αθήνα με λεωφορεία (με τα έξοδα προφανώς πληρωμένα από την Easyjet) προκειμένου να μεταβούν από εκεί στους τελικούς τους προορισμούς.

Υπενθυμίζουμε πως οι προαναφερθείσες εργασίες αφορούν την αναβάθμιση του χερσαίου διαδρόμου 10/28 και ειδικότερα το τμήμα στο οποίο αυτός διασταυρώνεται με τον διάδρομο 16/34. Σύμφωνα, πάντως, με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών, αυτές θα πρέπει να έχουν περατωθεί ώς τις 10 Μαρτίου. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η επιδείνωση του καιρού, που αναμένεται να κρατήσει ολόκληρο τον Δεκέμβρη, πρόκειται να αποτελέσει τροχοπέδη για την τέλεση των εργασιών, είναι φανερό πως έχουμε πλέον να κάνουμε με μία κούρσα με αντίπαλο τον χρόνο. Η 10η Μαρτίου θεωρείται κομβική ημερομηνία, καθότι συνιστά την ανεπίσημη έναρξη της θερινής σεζόν, στην οποία αναμένεται να υπάρξει ακόμη πιο αυξημένη κίνηση στο αεροδρόμιο της πόλης μας. Η κυριότερη δικαιολογητική βάση πίσω από αυτές τις αισιόδοξες προβλέψεις έγκειται στην προσθήκη 13 νέων προορισμών προς το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων δεσπόζει η πτήση της Qatar Airways, η οποία θα συνδέει (4 φορές εβδομαδιαίως, με αφετηρία την 27η Μαρτίου) τη Θεσσαλονίκη με την Ντόχα.

Ενόψει όλων των παραπάνω, πάντως, ξεπροβάλλει ένας βάσιμος και εύλογος προβληματισμός ως προς το τι προτίθεται να πράξει η Easyjet, καθώς οι λόγοι τους οποίους επικαλείται δεν πρόκειται να αρθούν στο προσεχές διάστημα. Προς το παρόν, η εταιρεία τηρεί μία μεσοβέζικη στάση «βλέποντας και κάνοντας», δηλώνοντας πως θα παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την κατάσταση και θα ενημερώνει συνεχώς το επιβατικό της κοινό για το τι μέλλει γενέσθαι μέσω mails, sms και social media. Φυσικά, από την όλη ιστορία προκύπτουν πολλές, προφανείς και αναπάντητες απορίες. Όπως η προφανής δυσαναλογία μεταξύ της στάσης της Easyjet και όλων των υπολοίπων εταιριών που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο της πόλης, οι οποίες δεν έχουν εγείρει ώς τώρα κανένα ανησυχητικό προβληματισμό για τις εν λόγω εργασίες (σ.σ. ως προς την ασφάλεια του αεροδιαδρόμου). Όπως το ότι η Easyjet έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση σχεδόν κυριολεκτικά εν μία νυκτί, παραλείποντας να ειδοποιήσει εγκαίρως τους επιβάτες που βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία πολύ δυσάρεστη και ξαφνική ταλαιπωρία. Όπως το ότι ένας κολοσσός του χώρου δρα με τακτικές που προσομοιάζουν σε σκιώδεις και αφανείς επιχειρήσεις, προσφέροντας μηδενικές δυνατότητες πληροφόρησης και ενημέρωσης περί των επικειμένων προθέσεών της.

Διότι, είναι πραγματικά ανήκουστο και ανεπίτρεπτο μία εταιρεία του μεγέθους και του τζίρου της Easyjet να παραπέμπει από τον Άνα στον Καϊάφα όποιον επιθυμεί να λάβει μία πιο σφαιρική εικόνα για το πρόκειται να συμβεί, και να επιλέγει την εικόνα των ήξεων-αφίξεων ως επίσημη βιτρίνα της... 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(4)


Θεσσαλονίκη: Νέο αεροδρόμιο, νέες ελπίδες, παλιά τραύματα

Ο δρόμος μπροστά μας δείχνει να είναι μονής κατεύθυνσης...


Σαπίλα στο όνομα ενός «Αγώνα»

Τα κατάλοιπα των επεισοδίων στη ΔΕΘ


ΔΕΘ: Ναι στη γιορτή, όχι στην κοροϊδία

Η Θεσσαλονίκη δεν έχει ανάγκη από αυτό το ξεροκόμματο προσοχής


Η Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβρη

Η πόλη επιστρέφει στους ρυθμούς της με πάταγο


Ο ΠΑΟΚ έχει όντως αλλάξει επίπεδο

Χωρίς τυμπανοκρουσίες, ήσυχα, σχεδόν ανεπαίσθητα


Πώς βλέπουν οι τουρίστες Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

Εντυπώσεις με το βλέμμα των τουριστών…


Χαλκιδική: Αυθαιρεσία - Παραλία, σημειώσατε άσσος

Το κάθε 300 μέτρα ελεύθερη δίοδος φαντάζει κακόγουστο ανέκδοτο…


Οι φωτιές που μας καίνε

Σκόρπιες σκέψεις για μία από τις πιο φονικές πυρκαγιές στην Ευρώπη


Όταν η πολιτική παίζει μπάλα στο Μουντιάλ – 4 ιστορίες (ΦΩΤΟ)

Γυρνάμε το χρόνο πίσω σε στιγμές που στιγμάτισαν το Παγκόσμιο Κύπελλο


Καμία ακροδεξιά καπηλεία του ονόματος του ΠΑΟΚ

Ο ΠΑΟΚ είναι σχεδόν ασύμβατο να συνδέεται με ιδεολογίες ρατσιστικού και εθνικιστικού περιεχομένου









Μασούτης



Mediterranean Cosmos




Typosthes.gr - Facebook





Huawei Y series


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία