18

JUL
2018

Στα Sports Marketing Awards και τα Event Awards 2018

Σημαντικές διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ

11 Jul 201816.40

Πλήθος βραβείων απέσπασε για ακόμη μια χρονιά ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards και τα Event Awards 2018, κατακτώντας συνολικά 23 σημαντικές διακρίσεις.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε 17 διακρίσεις (8 Gold, 7 Silver και 2 Bronze ) στα Sports Marketing Awards, επισφραγίζοντας τη σταθερή και ισχυρή παρουσία της στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, στα Εvent Awards, τον θεσμό που αναγνωρίζει υψηλού επιπέδου εκδηλώσεις και διοργανώσεις, η εφετινή συγκομιδή του ΟΠΑΠ ήταν 6 βραβεία (1 Platinum, 2 Gold, 2 Silver και 1 Bronze)

Μεταξύ των δράσεων του ΟΠΑΠ που διακρίθηκαν ξεχωρίζουν:

·         Η συνολική αξιοποίηση της χορηγίας στο μπάσκετ με αμαξίδιο, καθώς και η τηλεοπτική καμπάνια, που επιχείρησε να συστήσει στο ευρύ κοινό το μπάσκετ με αμαξίδιο, με σύμμαχο τον Νίκο Γκάλη, έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες αθλητές όλων των εποχών.

·         Η αγαπημένη όλων των γηπέδων «Κερkidα ΟΠΑΠ», που την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 βρέθηκε σε 145 αγώνες και φιλοξένησε συνολικά περισσότερα από 10.100 παιδιά και γονείς/συνοδούς.

Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/at_YPx36kio

·         Οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της νέας εταιρικής εκστρατείας «Ζήσε το παιχνίδι», όπως το Soccer with Cars, που συνδυάζει την αγωνιστική οδήγηση με το ποδόσφαιρο σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, το Bumper Balls και οι Μουσικοί Στόχοι που πρόσφεραν ένα διαφορετικό και διασκεδαστικό τρόπο προπόνησης.

·         Η καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με τα Τραγούδια Αγάπης των αθλητών.

Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=3KDcJiKXPLk

Αναλυτικά ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards έλαβε τα εξής βραβεία:

·         Gold για την καμπάνια Νίκος Γκάλης και ΟΠΑΠ μαζί για τον ΟΣΕΚΑ, στην κατηγορία καμπάνια Integrated Marketing, και επίσης Gold για τηχορηγία της εταιρείας στον ΟΣΕΚΑ, στην κατηγορία Χορηγία Ομάδας/Αθλητικού Σωματείου/Συλλόγου

·         Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ», στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης/Event

·         Gold στην κατηγορία Kids/Youth/Grassroots, τόσο για τα Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ, όσο και για τις δράσεις «Μικροί Δημοσιογράφοι» και «MVP» της «Κερkidα ΟΠΑΠ»

·         Gold για την καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με τα τραγούδια Αγάπης των αθλητών, στις κατηγορίες Use of Creative Media και Digital/Social Media, αλλά και Silver στις κατηγορίες Use of Social Media και Video

·         Gold για τη συνέντευξη με τον Βασίλη Χατζηπαναγή, στην κατηγορία Original Content/Reporting και Bronze στην κατηγορία Digital/Social Media

·         Silver για το video με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ενόψει της φάσης των knock out αγώνων της Euroleague στην κατηγορία Use of Creative Media

·         2 Silver για την Pame Stoixima Facebook Pageστις κατηγορίες Content & Engagement Strategy και Engagement/Experiential

·         Silver τόσο για το video με τις Φουσκωτές μπάλες της ΠΑΕ Ατρόμητος, στην κατηγορία Engagement/Experiential, όσο και για το video με τοΠοδόσφαιρο με αυτοκίνητα, στην κατηγορία Motorsports

·         Bronze για το video με τους  Μουσικούς Στόχους της ΠΑΕ Ατρόμητος, στην κατηγορία Use of Creative Media

Τα βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ στα Event Awards:

·         Platinum για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events (Πρόκειται για την ύψιστη διάκριση που απονέμεται στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας)

·         Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events & κατηγορία Brand Activation & Sales Promotion

·         Gold για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» στην ενότητα Best Brand/Product Events & κατηγορία Event Series/Brand Consistency – B2C

·         Silver για το «ΤΖΟΚΕΡ – Τυχερό Ταξί» στην ενότητα Best in Marketing & Communication & κατηγορία Στρατηγική Event Marketing/Δημοσίων Σχέσεων/Guerilla Marketing/Καμπάνια στα ΜΜΕ

·         Silver για τις «Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ» στην ενότητα Thematical Events & κατηγορία Αθλητική Εκδήλωση  

·         Βronze για το «ΟΠΑΠ-Ζήσε το Παιχνίδι» στην ενότητα Best in Marketing & Communication & κατηγορία Καμπάνια Integrated Marketing  



ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)



Τύπος Θεσσαλονίκης

ΣΒΒΕ για το Μακεδονία στα brands: Πρέπει να κινηθούν γρήγορα οι επιχειρήσεις

Οικονομία17 Jul 201820.55

Για να κατοχυρώσουν τον τίτλο ή την επωνυμία τους σε ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο

Νέοι Αγρότες: Στη δημοσιότητα τα ονόματα των 1.048 επιλαχόντων

Οικονομία17 Jul 201818.40

Αφορούν και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας


Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία της Ευρώπης η AEGEAN

Οικονομία17 Jul 201818.00

Ψηφίστηκε για όγδοη συνεχή χρονιά στα Skytrax World Airline Awards


Ασθενή ανάκαμψη της απασχόλησης καταγράφει έρευνα της ΙCAP Group

Οικονομία17 Jul 201817.30

Από το 2014 και μετά, σημειώνονται τάσεις ανάκαμψης της απασχόλησης 

ΕΣΕΕ: 6 φόροι σε 6 μήνες - Πώς, πότε και πόσα θα πληρώσουμε

Οικονομία17 Jul 201816.20

Οι φορολογικές υποχρεώσεις των επόμενων μηνών 

Θεσσαλονίκη: Λαμπρές εκδηλώσεις για την 83η ΔΕΘ ετοιμάζει το ΕΕΘ

Οικονομία17 Jul 201816.10

Ομιλίες, διαλέξεις και συζητήσεις σε δυο άξονες  


Προς «ρεκόρ όλων των εποχών» στις εξαγωγές φρούτων-λαχανικών για το 2018

Οικονομία17 Jul 201814.30

Τόσο σε όγκο, όσο και κυρίως σε αξία - Ποια προϊόντα παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση

Στ. Πιτσιόρλας: «Από τον Αύγουστο μπαίνουμε σε μία νέα περίοδο»

Οικονομία17 Jul 201812.20

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε έξω από την αίθουσα όπου μίλησε ο υφυπουργός στη Λάρισα


Mediterranean Cosmos



Μασούτης



Coca-Cola το σχολείο



Blue Lagoon



ΕΛΠΕ



Mollers



ΔΕΘ






Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Το Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης αναφέρει άθλιες συνθήκες διαβίωσης

δείτε το τεύχος

7157


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία