20

OCT
2018

Έως τις 15 Ιουνίου οι υποψηφιότητες από τους Συλλόγους Γονέων &Κηδεμόνων

Θεσσαλονίκη: Coca – Cola και Μασούτης φέτος για το «Σχολείο που θέλεις»

17 May 201815.40

Για 7η συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις» της Coca-Cola Τρία Έψιλον βοηθάει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν το σχολείο που επιθυμούν, αναλαμβάνοντας την πλήρη λειτουργική ανακαίνιση και αισθητική αναβάθμιση σχολικών κτιρίων που ανήκουν στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης.

Ενώνοντας τις δυνάμεις τους, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και τα καταστήματα λιανικής Μασούτης, θα ανακαινίσουν φέτος ένα σχολείο και θα προσφέρουν ένα πιο όμορφο, φιλικό και ασφαλές σχολικό περιβάλλον για μαθητές και εκπαιδευτικούς με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Τα καταστήματα λιανικής Μασούτης αγκαλιάζουν έμπρακτα το πρόγραμμα και ενεργοποιούν το μεγάλο δίκτυό τους στη Θεσσαλονίκη, ώστε να λειτουργήσουν ως σημεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των κατοίκων. Την περίοδο της ψηφοφορίας, σε επιλεγμένα γειτονικά των υποψήφιων σχολείων καταστήματα λιανικής Μασούτης, οι κάτοικοι της περιοχής θα μπορούν να ψηφίζουν το σχολείο της επιλογής τους με τη βοήθεια προωθητικών ομάδων.

Συγκεκριμένα, μέχρι τις 15 Ιουνίου 2018, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης μπορούν να δηλώσουν την υποψηφιότητα του σχολείου που χρειάζεται ανακαίνιση στον Δήμο που ανήκουν.Mε την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου, το σχολείο μπορεί να γίνει ένα από τα υποψήφια σχολεία που θα διεκδικήσουν την ψήφο των κατοίκων σε μία ανοιχτή ηλεκτρονική ψηφοφορία. Η διαδικασία της ψηφοφορίας, φέρνει κοντά μαθητές και γονείς από διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης, εκπλήσσει με την ευρηματικότητα των συμμετεχόντων και βασίζεται στον ευγενή συναγωνισμό όλων όσων έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς, την αγάπη για το σχολείο.  Όπως κάθε χρόνο, με την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας και την ανάδειξη του πρώτου σχολείου σε ψήφους, ξεκινά η ανακαίνισή του ώστε να είναι έτοιμο με το πρώτο κουδούνι της χρονιάς, τον Σεπτέμβριο.


Το 2017, η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε με πρωτοφανή συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε άλλη χρονιά. Η συμμετοχή ήταν τόσο μεγάλη, που η Coca-Cola Τρία Έψιλον, με σεβασμό στην προσπάθεια μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα που κατέθεσαν από κοινού τα δύο πρώτα σε ψήφους σχολεία,το14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης (23.163 ψήφους) και το 87ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης (22.302 ψήφους) να ανακαινιστούν μαζί. Το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης ανακαινίστηκε το καλοκαίρι του 2017 και παραδόθηκε πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ενώ το 87ο Δημοτικό θα ολοκληρωθεί το φετινό καλοκαίρι.

Δείτε την ανακαίνιση του 14ου Γυμνάσιου Θεσσαλονίκης εδώ .

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις».

Το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις» υλοποιείται εδώ και 7 χρόνια από την Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με τους Δήμους, τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. Σκοπός του να ανταποκριθεί στις αυξημένες τοπικές ανάγκες για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών, αναλαμβάνοντας τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση σχολικών κτιρίων στη Θεσσαλονίκη. Μέχρι σήμερα έχουν ανακαινιστεί 14 σχολικά κτίρια, μέσα από μία συνολική επένδυση που αγγίζει τα 1,4 εκ. ευρώ, βελτιώνοντας τη σχολική καθημερινότητα περισσότερων από 4.500 μαθητών και εκπαιδευτικών κάθε χρόνο. Με την ολοκλήρωση των επισκευαστικών εργασιών στο 87ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και στο σχολείο που θα αναδειχθεί μέσα από τη φετινή ψηφοφορία το 2018, το πρόγραμμα θα έχει παραδώσει συνολικά 16 ασφαλέστερα και ανακαινισμένα σχολεία. Επιπλέον, το πρόγραμμα έχει αναγνωριστεί για τη συμβολή του, λαμβάνοντας σημαντικές διακρίσεις όπως στα CorporateExcellenceAwards 2016 στην κατηγορία Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ και δύο βραβεία στα HellenicResponsibleBusinessAwards2017 και 2015 στην κατηγορία ΕταιρικήΥπευθυνότητα /Κοινωνία.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-ColaHBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το megaplant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-ColaCompany, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και GruppoCampari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.cocacolahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)



Τύπος Θεσσαλονίκης

Η γιαγιά Ελένη ξεσηκώνει την Κρήτη να μπει στην «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» (Video)

Οικονομία19 Oct 201819.33

Προσκαλεί τον κόσμο κατεβάσει στο κινητό του την εφαρμογή


ΤΙΤΑΝ: Η ιστορική τσιμεντοβιομηχανία αλλάζει έδρα – Ποιοι οι λόγοι

Οικονομία19 Oct 201817.11

Μετά από 116 χρόνια στην Ελλάδα, ο όμιλος ΤΙΤΑΝ μεταφέρει την έδρα του στις Βρυξέλλες - Ενημέρωση Δραγασάκη

Ανοιχτή επιστολή ΣΕΒΕ σε Τσίπρα - Οι 4 ενέργειες που θεωρεί απαραίτητες

Οικονομία19 Oct 201816.09

Κρούει τον κώδωνα για την ανάγκη οικονομικής σταθερότητας 

Πότε θα γίνει η πληρωμή του ΚΕΑ για τον Οκτώβριο

Οικονομία19 Oct 201816.00

Εγκρίθηκε με απόφαση της υπουργού Εργασίας η μεταφορά πίστωσης, ύψους 71,2 εκατ. ευρώ

Κ. Νοτοπούλου: «Πρέπει να περιφρουρήσουμε το ρόλο της δημόσιας τηλεόρασης»

Οικονομία19 Oct 201814.50

Τι είπε η υφ. Μακεδονίας-Θράκης στη συνδιάσκεψη των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Θεσσαλονίκη: Ανοίγει αύριο τις πύλες της η 33η KOSMIMA

Οικονομία19 Oct 201814.10

Θα παρουσιαστούν όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στον χώρο του κοσμήματος

Ιταλικό ενδιαφέρον για τουρισμό στη θαλασσινή Θεσσαλονίκη

Οικονομία19 Oct 201812.00

O ΟΤΘ παρουσιάζει σε τουριστικά γραφεία μία από τις πιο αναδυόμενες τουριστικές διαδρομές στην Κ. Μακεδονία

ΕΕΝΕ: Χρηματοδοτεί την ανέγερση μνημείου στη Λέσβο για τον "Ήρωα του Αιγαίου"

Οικονομία18 Oct 201820.28

Επίσης θα χρηματοδοτήσει και την ανέγερση ενός σταυρού στο νησί


Θεσσαλονίκη: Έκτακτες νέες πτήσεις από το αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Οικονομία18 Oct 201820.18

Από την Aegean εξαιτίας του λουκέτου που έβαλε η εταιρεία Cobalt



Μασούτης



Mediterranean Cosmos






Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Ο παιδίατρος Νίκος Καρανταγλής για τα επιχειρήματα κατά των εμβολίων

δείτε το τεύχος

7248


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία