Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η Θεσσαλονίκη, νέος προορισμός της συνεδριακής αγοράς της Ρωσίας

260 Β2Β συναντήσεις μελών του TCB

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε ακόμη ένα ταξίδι εξοικείωσης, αυτή τη φορά από τη Ρωσία, αποκλειστικά με επαγγελματίες της MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB) σε συνεργασία με την Aegean Airlines.

Από τις 19 έως τις 22 Απριλίου 2018, εννέα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από τη Μόσχα επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και γνώρισαν την πόλη σε ένα πρόγραμμα απαιτητικό αλλά και γεμάτο εμπειρίες.  Η επιλογή των εταιρειών έγινε από την κ. Tatiana Afanasyeva, Country Sales Manager της Aegean Airlines στη Ρωσία σε συνεργασία με το TCB.

Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του TCB.  260 Β2Β συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ρωσικής αγοράς.

Οι Ρώσοι εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν ελληνικές τοπικές γεύσεις. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη στη Χαλκιδική όπου οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, ενώ απήλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο προορισμός, γνωρίζοντας έτσι τις εμπειρίες που μπορούν να παρέχουν οι διοργανωτές στους πελάτες τους.

Το TCB fam trip της Ρωσίας αποτελεί μια πρωτότυπη δράση καθώς πρώτη φορά γίνεται προσέγγιση της ρωσικής MICE βιομηχανίας με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων και όχι μόνο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διακοπών. Όπως ανέφεραν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, η MICE αγορά της Ρωσίας στοχεύει σε ταξίδια κινήτρων καθώς και εταιρικές συναντήσεις – συνέδρια, ενώ η επιλογή του προορισμού εξαρτάται από την καλή συνδεσιμότητα και την ποιότητα σε σχέση με την τιμή. Σημαντική είναι η αναφορά πως για την πλειοψηφία των εταιρειών MICE που έχουν οργανώσει συνέδρια και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα, η Αθήνα δεν αποτελεί πρώτος προορισμός.

Το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Hyatt Regency Thessaloniki, Anatolia Hotel Thessaloniki, THE MET HOTEL, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής, Filos Holidays & Travel, Ambotis Holidays, Meli Group, Miami Seafood Restaurant, Livemedia και  hello from διαμορφώνοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες με τις υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών που τους προσέφεραν.

Ακόμη, το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη υποστήριξη στην πραγματοποίηση της διοργάνωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα
Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιος κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή για συγκάλυψη των ευθυνών για το δυστύχημα των Τεμπών
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα