25

SEP
2018

Καινοτομία για την ψηφιακή επικοινωνία στη χώρα μας

APIFON: 1η καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα

05 Apr 201720.50

Καινοτομία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ψηφιακής επικοινωνίας αποτελεί η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα.

Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.

Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης.  Έτσι με αυτό το τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

Η Apifon, χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της Viber, έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό δύο καναλιών (instant messaging και SMS) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Μέσω της χρήσης του συγκεκριμένου συστήματος αποστολής μηνυμάτων, οι πελάτες της Apifon έχουν τη δυνατότητα:

-Αποστολής μεγαλύτερων σε έκταση μηνυμάτων

-Αποστολής αρχείων ήχου και εικόνας

-Περισσότερων ευκαιριών για προβολή και branding

-Διάδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δικούς τους πελάτες. Ειδικότερα, οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν, να θέτουν ερωτήματα και να σχολιάζουν τα μηνύματα που δέχονται μέσω Viber. 

«Η εκτόξευση της χρήσης των smartphones, αλλά και των εφαρμογών instant messaging έχει αλλάξει δραστικά των τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας.

Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, αλλά και να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα, σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες τους», υπογράμμισε ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης. 

Παράλληλα, τόνισε ότι η πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων «Mookee» της Apifon δημιουργήθηκε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο: να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες και τα δεδομένα της επικοινωνίας  και συγκεκριμένα του A2P  (Application to Person) Messaging, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα του instant messaging ως συμπληρωματικό κανάλι στο παραδοσιακό SMS marketing. 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Το καλοκαίρι δεν τελειώνει ποτέ με τα νέα smartphones της σειράς Huawei Υ 2018!

Τεχνολογία30 Aug 201814.29

Η νέα σειρά της Huawei ήρθε για να μας κάνει… ανάρπαστους

Δημοσκόπηση: Πιστοί στο Facebook παρά το σκάνδαλο διαρροής δεδομένων

Τεχνολογία06 May 201819.21

Η δημοσκόπηση που διεξήχθη ηλεκτρονικά σε παναμερικανικό επίπεδο μεταξύ 26 και 30 Απριλίου

Προβλήματα από νέα αναβάθμιση Windows 10 – Τι πρέπει να κάνεις

Τεχνολογία05 May 201813.06

Σοβαρά προβλήματα σε εκατοντάδες χρήστες υπολογιστών


Το Facebook λανσάρει νέα υπηρεσία – Γνωριμίες για τους χρήστες τους!

Τεχνολογία02 May 201800.13

Ανακοίνωση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ για νέα υπηρεσία γνωριμιών


Οι νέοι κανόνες στο Facebook – Ποιες αναρτήσεις απαγορεύει στους χρήστες

Τεχνολογία24 Apr 201815.51

Στη δημοσιότητα ο «μυστικός» κατάλογος του Facebook


Huawei P20: Αυτά είναι τα 3 νέα εντυπωσιακά κινητά – Οι τιμές τους (Video)

Τεχνολογία15 Apr 201814.15

Η νέα σειρά P20 φέρνει νέα εποχή στα smartphones


ΠΡΟΣΟΧΗ – Ο νέος ιός που «χτυπάει» χρήστες του Facebook

Τεχνολογία25 Dec 201710.09

 Τι πρέπει να προσέξετε, πώς θα βρείτε το αρχείο 


Huawei Y series





Μασούτης



Mediterranean Cosmos





© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία