24

SEP
2018

Ποια είναι τα συμπτώματα της ανεπάρκειας βιταμίνης Β

Ο συνδυασμός τροφών που εξουδετερώνει τη βιταμίνη Β1

15 May 201820.12

Ανεπάρκεια βιταμινών έχουν κατά κύριο λόγο οι άνθρωποι που ακολουθούν διατροφή φτωχή σε υγιεινές τροφές. Τα συμπτώματα της ανεπάρκειας βιταμίνης Β περιλαμβάνουν κόπωση, λαχάνιασμα και μυϊκή αδυναμία.

Η μη επαρκής πρόσληψη βιταμίνης Β1 ή θειαμίνης προκαλεί επίσης προβλήματα μνήμης, απώλεια μυϊκής μάζας και ακούσιες κινήσεις των ματιών. Εάν τρώτε συχνά συγκεκριμένες τροφές σε συνδυασμό με ωμό ψάρι, οστρακοειδή και καβούρια, θα μπορούσατε να αναπτύξετε ανεπάρκεια βιταμίνης Β.

Συγκεκριμένα, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε βιταμίνη B1, όπως το ρύζι, ο αρακάς και το ψωμί ολικής αλέσεως σε συνδυασμό με φρέσκα ψάρια μπορούν να προκαλέσουν αυτή την ανεπάρκεια.

Αυτό συμβαίνει επειδή κάποια ψάρια και οστρακοειδή, συμπεριλαμβανομένης της ρέγκας, της αντσούγιας και της γαρίδας, περιέχουν ένα ένζυμο που διασπά τη βιταμίνη Β, που ονομάζεται θειαμινάση.

Το ένζυμο αντιδρά με τη βιταμίνη Β1, εξουδετερώνοντάς την, με αποτέλεσμα να μην λαμβάνετε ικανοποιητική ποσότητα από τη διατροφή. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι απαραίτητη, καθώς βοηθά στη διάσπαση των υδατανθράκων, παράγοντας γρήγορα ενέργεια. Σε ακραίες περιπτώσεις, η έλλειψη θειαμίνης μπορεί να προκαλέσει τη νόσο μπέρι-μπέρι, η οποία χαρακτηρίζεται από περιφερικές νευρολογικές, εγκεφαλικές και καρδιαγγειακές ανωμαλίες.

Η πρώιμη έλλειψη προκαλεί κόπωση, ευερεθιστότητα, φτωχή μνήμη, διαταραχές του ύπνου, θωρακικό άλγος, ανορεξία, κοιλιακή δυσφορία και δυσκοιλιότητα. Το μπέρι-μπέρι είναι ενδημικό στην Ασία, στις Φιλιππίνες και σε άλλα νησιά του Ειρηνικού, όπου οι άνθρωποι τρώνε πολύ επεξεργασμένο ρύζι, το οποίο κατά τη διαδικασία της άλεσης έχει απωλέσει όλο το περιεχόμενο του σε θειαμίνη.

Η δευτεροπαθής έλλειψη θειαμίνης μπορεί να προκληθεί από μειωμένη απορρόφηση, πλήρη δυσαπορρόφηση ή διαταραχή στον μεταβολισμό της θειαμίνης. Οι ειδικοί συστήνουν την πρόσληψη 1mg βιταμίνης Β1 καθημερινά για τους άνδρες και 0,8 mg για τις γυναίκες. Τροφές πλούσιες σε Β1 είναι τα αυγά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Λοίμωξη ανώτερου αναπνευστικού: Τα σημάδια που «δείχνουν» πνευμονία

Δείτε ποια συμπτώματα δείχνουν ότι δεν πρόκειται για κοινό κρυολόγημα


ΠΟΥ: Από το αλκοόλ ένας στους 20 θανάτους παγκοσμίως

Η κατάχρησή του σκοτώνει 3 εκατομμύρια ανθρώπους τον χρόνο


Επικίνδυνο το μαγείρεμα με κάρβουνα ή ξύλα – Δείτε τι προκαλεί

Κίνδυνος για σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα


Κακοσμία στόματος στα παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Τη κακή αναπνοή μερικές φορές μπορούν να τη βιώσουν και τα υγιή παιδιά


Φρούτα και λαχανικά που πρέπει να τρώτε... με τη φλούδα!

Στο σκούρο περίβλημα συγκεντρώνονται οι περισσότερες βιταμίνες


Ανησυχία για την αύξηση των ασθενειών που οφείλονται στα κουνούπια

Ειδικοί επισημαίνουν ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην καταπολέμηση των κουνουπιών στον αστικό ιστό

Φθινοπωρινή ισημερία: Πότε ξεκινάει «επισήμως» το φθινόπωρο

Ο Ήλιος θα λάμπει κάθετα πάνω από τον Ισημερινό της Γης, με τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας να είναι περίπου ίδια




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία