23

OCT
2018

Το βράδυ μειώνεται η σωματική δραστηριότητα και κάθε περιττή θερμίδα μετράει

Οι ειδικοί συμβουλεύουν: Τι να κάνεις μετά τις 6 μ.μ. για να χάσεις βάρος

25 Jan 201721.10


Μετά από μια κουραστική μέρα γεμάτη δραστηριότητες, κατάφερες να είσαι συνεπής στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Τι γίνεται όμως όταν έρχεται η ώρα της χαλάρωσης στον καναπέ και μαζί οι γευστικοί πειρασμοί που απειλούν να καταστρέψουν τη δίαιτά σου; Επειδή το βράδυ μειώνεται η σωματική δραστηριότητα, κάθε περιττή θερμίδα μετράει και κινδυνεύεις όχι μόνο με αύξηση του σωματικού βάρους, αλλά και κακό ύπνο και δυσπεψία. Δες τι πρέπει να κάνεις μετά τις 6 μ.μ. για να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος:

Ακολούθησε τον κανόνα του 30%

Προσπάθησε το δείπνο να μην ξεπερνά το 30% του συνόλου των ημερήσιων θερμίδων που πρέπει να καταναλώσεις. Αν για παράδειγμα οι ημερήσιες θερμίδες είναι 1.200, το βραδινό δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 360. Ακόμη και αν δεν είσαι με τον θερμιδομετρητή στο χέρι πάντως, να θυμάσαι ότι το βραδινό δεν πρέπει να είναι το μεγαλύτερο γεύμα της μέρας. Προσπάθησε επίσης το πιάτο σου να αποτελείται κυρίως από λαχανικά, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που σε κρατούν χορτάτη.

Δραστηριότητες που σε χαλαρώνουν

Για να αποφύγεις την κατανάλωση τσιπς, ποπ κορν και άλλων ανθυγιεινών σνακς μπροστά από την τηλεόραση, διάλεξε μια χαλαρωτική δραστηριότητα που θα σε κρατήσει απασχολημένη. Αν καταφέρεις αυτό να γίνει η βραδινή σου ρουτίνα, σίγουρα θα γλιτώσεις πολλές παραπανίσιες θερμίδες.

Φάε παγωμένα σταφύλια

Αντί για παγωτό ή κάποιο επιδόρπιο γιαουρτιού με ζάχαρη, προτίμησε τα παγωμένα σταφύλια που θυμίζουν σορμπέ, είναι νόστιμα και έχουν μόλις 60 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Δύο ποτήρια νερό μετά το κρασί

Αν πιεις ένα ποτηράκι κρασί, μην ξεχάσεις μετά να πιεις δύο ποτήρια νερό. Το αλκοόλ ανοίγει την όρεξη και προκαλεί δίψα, την οποία το σώμα συχνά μπερδεύει με το αίσθημα της πείνας. Το μόνο που χρειάζεσαι όμως για να ξεπεράσεις την πείνα σου είναι καλή ενυδάτωση.

Άσε τις δουλειές του σαββατοκύριακου για τις καθημερινές

Αντί να κάνεις όλες τις δουλειές του σπιτιού το σαββατοκύριακο, βάλε πλυντήριο ή ηλεκτρική σκούπα το βράδυ. Έτσι θα είσαι απασχολημένη και θα μείνεις μακριά απόν καναπέ, ενώ παράλληλα θα κάψεις θερμίδες. Από την άλλη, μπορείς να αξιοποιήσεις το σαββατοκύριακο για να αυξήσεις τη σωματική σου δραστηριότητα.

Προετοίμασε τα σνακ της εβδομάδας

Αξιοποιώντας το διάστημα μεταξύ του δείπνου και της ώρας που πας για ύπνο, αποφεύγεις την υπερκατανάλωση τροφής. Προετοίμασε αυτή την ώρα τα βραδινά σνακ της εβδομάδας, ώστε να έχεις τον έλεγχο της ποσότητας της τροφής που καταναλώνεις εκείνη την ώρα και να αποφύγεις τις παγίδες των έτοιμων και πλούσιων σε θερμίδες σνακς. Ιδανικές προτάσεις αποτελούν το ελληνικό γιαούρτι, λίγοι ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα, μία μπάρα δημητριακών ή ένα μήλο.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(1)


Οδηγίες για την εποχική γρίπη και τον αντιγριπικό εμβολιασμό

Τι συμβουλεύει η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Ταχίνι: 7+1 λόγοι για να το βάλεις στην καθημερινή διατροφή σου

Φυτικό τρόφιμο με ευεργετικά χαρακτηριστικά


5 τροφές που μας «γιατρεύουν» το άγχος!

Τα οφέλη της σωστής διατροφής


Γαλλική έρευνα: Η άσκηση είναι «φάρμακο» για τους καρκινοπαθείς

Σύμφωνα με αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ιατρικής Ογκολογίας 

Πίννα: Άλλο ένα προστατευόμενο θαλάσσιο είδος κοντά στον αφανισμό

Μια νέα σημαντική απειλή καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις ελληνικές θάλασσες 

Τα μοναδικά οφέλη του καφέ για το συκώτι – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Οφέλη για την καρδιά, τα νεφρά αλλά και τον εγκέφαλο


Ωμό κοτόπουλο: 8 λάθη που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας

Γλυτώστε από αρκετούς κινδύνους για την υγεία σας


Πέντε τρόποι να χάσεις κιλά... χωρίς να μετράς θερμίδες!

Έξυπνες στρατηγικές για απώλεια βάρους 





Μασούτης



Mollers




Typosthes.gr - Twitter


NLP



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία