16

AUG
2018

Αυτές οι τροφές θα σε ενεργοποιήσουν χωρίς πολλές θερμίδες

Top-10 από σνακ που δεν παχαίνουν!

24 Mar 201510.10

Θέλετε να νικήσετε το μεσημεριανό λήθαργο χωρίς να βαρύνετε και να φορτωθείτε πολλές θερμίδες; Μπορείτε να επιλέξετε ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ που θα σας χαρίσει ενέργεια και ευεξία, χωρίς να ανησυχείτε για το βάρος σας.

Για περισσότερη ενέργεια και αυξημένες επιδόσεις μέσα στην ημέρα, βάλτε στη ζωή σας τις παρακάτω 10 τροφές.

1. Ξηροί καρποί

Οι ωμοί, μη αλατισμένοι ξηροί καρποί δίνουν μια γερή δόση ενέργειας, καθώς παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

2. Γιαούρτι

Περιέχει ασβέστιο και προβιοτικά, τα «καλά» βακτήρια που ρυθμίζουν τη λειτουργία του γαστρεντερικού και διευκολύνουν την πέψη. Μπορείτε να το απολαύσετε σκέτο ή σε συνδυασμό με λίγους ξηρούς καρπούς ή δημητριακά ολικής άλεσης.

3. Σολομός

Ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, θρεπτικό συστατικό που συμβάλλει, μεταξύ άλλων, στον έλεγχο της χοληστερόλης. Επίσης, περιέχει σημαντική ποσότητα πρωτεϊνών, βιταμίνης Β6, νιακίνης (βιταμίνη Β3) και ριβοφλαβίνης (βιταμίνη Β2). Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθούν ώστε ο οργανισμός μας να μετατρέπει ευκολότερα τις τροφές σε ενέργεια.

4. Μανιτάρια

Μία κούπα μανιτάρια μας παρέχει σχεδόν το 50% της ημερήσιας ποσότητας σιδήρου που χρειαζόμαστε. Ο σίδηρος είναι απαραίτητος ώστε να μεταφέρεται ευκολότερα το οξυγόνο σε ολόκληρο το σώμα. Χωρίς επαρκή οξυγόνωση των ζωτικών οργάνων, νιώθουμε υπνηλία και κόπωση.

5. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο, μαγνήσιο και κάλιο. Το μαγνήσιο παίζει καίριο ρόλο στη διαδικασία παραγωγής ενέργειας και σε συνδυασμό με το κάλιο επιτρέπει την αποτελεσματικότερη πέψη αλλά και την καλύτερη μυϊκή και νευρική λειτουργία.

6. Πασατέμπος

Μια γεμάτη χούφτα ψημένου κολοκυθόσπορου παρέχει σχεδόν το 50% της ημερήσιας ποσότητας μαγνησίου που χρειαζόμαστε.

7. Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα είναι πηγή «καλών» υδατανθράκων και επίσης περιέχει σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο, βιταμίνη C και βιταμίνη D, θρεπτικά συστατικά που αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας και καταπολεμούν την κούραση. Μπορείτε να την απολαύσετε σε πουρέ, ψητή, βραστή ή σε σαλάτα.

8. Σαλάτα

Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη για να έχουμε ενέργεια όλη την ημέρα. Σημαντικές ποσότητες νερού παίρνουμε από τα φρούτα και τα λαχανικά, μπορείτε λοιπόν να φτιάξετε μια πράσινη σαλάτα στην οποία θα προσθέσετε ένα φρούτο της επιλογής σας, όπως μήλο, πορτοκάλι ή ρόδι. Το νερό βοηθά να μεταφερθούν θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο στα κύτταρα.

9. Φρούτα και λαχανικά εποχής

Όταν τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται στην εποχή τους (π.χ. πορτοκάλι και καρότο το χειμώνα, φράουλες και μελιτζάνες την άνοιξη, βερίκοκο και τομάτα το καλοκαίρι, ακτινίδιο και μαρούλι το φθινόπωρο) έχουν τη μέγιστη θρεπτική αξία κι έτσι παρέχουν στον οργανισμό μας τη μέγιστη ποσότητα θρεπτικών συστατικών.

10. Αβγά

Το αβγό είναι εξαιρετική πηγή πλήρους πρωτεΐνης, παρέχει δηλαδή και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Το αβγό είναι το ιδανικό σνακ μετά τη γυμναστική, καθώς βοηθά στην αποκατάσταση των μυών.

enallaktikidrasi.com


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(2)

Με αυτά τα ποτά δεν θα κάνεις ποτέ... μπάκα!

Wellness Tips03 Jun 201822.58

Και ποια είναι τα χειρότερα θερμιδικά ποτά

Ρούχα που ξέβαψαν στο πλυντήριο; Δείτε πώς θα τα σώσετε!

Wellness Tips04 Mar 201720.51

Με δύο εύκολους και γρήγορους τρόπους 

10 απλοί τρόποι για να κάψετε το λίπος

Wellness Tips20 Aug 201615.42

Δείτε πως μπορείτε να "εξαφανίσετε" το περιττό λίπος

15 τρόποι να χάσετε βάρος στο γραφείο!

Wellness Tips21 May 201612.38

Ποτέ μέχρι τώρα στην ιστορία της ανθρωπότητας, οι άνθρωποι δεν κάθονταν τόσο!

Γιατί δεν πρέπει να πετάς αυτά τα σακουλάκια; Δες 7 πρακτικές χρήσεις τους!

Wellness Tips03 May 201614.52

Πώς θα αξιοποιήσεις τα σακουλάκια από συσκευασίες

10 τροφές που καίνε το λίπος της κοιλιάς!

Wellness Tips03 May 201611.38

Ενόψει καλοκαιριού δείτε τις 10 τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καύση του λίπους

Τι να κάνεις με τα αυγά του Πάσχα που σου περίσσεψαν!

Wellness Tips02 May 201616.54

Ιδέες για τα πασχαλινά αυγά που έμειναν 

Γιατί βάφουμε κόκκινα αυγά το Πάσχα

Wellness Tips28 Apr 201619.16

Το βάψιμο των αυγών τη Μεγάλη Πέμπτη είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα έθιμα του Πάσχα 

Μαγειρίτσα: Πώς να καθαρίσετε σωστά τα έντερα – Κίνδυνος δηλητηρίασης

Wellness Tips23 Apr 201611.37

Πώς να καθαρίσετε τα έντερα για την Μαγειρίτσα του Πάσχα 

Πώς θα απαλλαγείτε από τα μυρμήγκια στο σπίτι σας;

Wellness Tips03 Apr 201616.04

Ένα πρακτικό «κόλπο» σε γλιτώνει από τα μυρμήγκια στο σπίτι




© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία