«Τι ενδιαφέρον σχήμα!» σκέφτηκε ο Γιούκι, και το πήρε μαζί του. Μιας και στην Ιαπωνία δεν συνηθίζουν να αφήνουν φιλοδώρημα, ο Γιούκι νόμισε ότι αυτό ήταν ένας τρόπος να πει «ευχαριστώ» ο πελάτης. Μετά, άρχισε να προσέχει περισσότερο, και παρατήρησε ότι κι άλλοι πελάτες συνήθιζαν να κάνουν το ίδιο. Βάλθηκε να τα μαζεύει όλα, κι έτσι ξεκίνησε το πρότζεκτ του. Το οποίο βάφτισε «Ιαπωνικό Φιλοδώρημα».
Από το 2012, ο Γιούκι μαζεύει όχι μόνο τα δικά του «φιλοδωρήματα», αλλά ήρθε σ' επαφή και με άλλα εστιατόρια σ' όλη την Ιαπωνία και ζήτησε να του στέλνουν και τα «φιλοδωρήματα» που άφηναν εκεί οι πελάτες. Η ανταπόκριση ήταν ενθουσιώδης. Συγκέντρωσε πάνω από 13.000 χάρτινα «γλυπτά». Στις αρχές του μήνα, σε γκαλερί του Τόκιο, έκανε έκθεση με 8.000 από τα πιο ενδιαφέροντα «γλυπτά» που είχε συγκεντρώσει και από τις 47 νομαρχίες της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.
«Το "Ιαπωνικό Φιλοδώρημα" είναι ένα πρότζεκτ μεταξύ εστιατορίων και πελατών, για να δηλωθεί η "αναγνώριση της γευστικής ποιότητας του φαγητού" και η "αναγνώριση του σέρβις", κάνοντας χρήση του πιο συνηθισμένου υλικού που χρησιμοποιείται σε όλα τα ιαπωνικά εστιατόρια» εξηγεί ο Γιούκι Τατσούμι.